Stranica: 1/1.
Ves masina BLOMBERG Mod. WA2230
Napisan post: 02 Jul 2007, 00:08
napisao vladimirbp
Prilikom startovanja masine,masina je uzela vodu okrenula par puta bubanj.Posle toga prekinut je rad masine i pocele su da trepere dve lampice(900 i 400 obrtaja) sa davanjem zvucnog signala.Ustanovili smo da na elektronici doslo do pregorevanja trijaka i stampe na ploci.Oznake na trijaku su MRC T405 600T a zamenili smo ga BT137-600 popravili stampu na ploci i masina radi.Kolega Sinisa ce da ubaci damp posto je on iscito memoriju. Nadam se da ce i ostale kolege poceti sa istom praksom pa da stvorimo jednu bazu podataka koja nam moze posluziti.[/img]
Re: Ves masina BLOMBERG Mod. WA2230
Napisan post: 02 Jul 2007, 12:10
napisao braka
vladimirbp je napisao:Prilikom startovanja masine,masina je uzela vodu okrenula par puta bubanj.Posle toga prekinut je rad masine i pocele su da trepere dve lampice(900 i 400 obrtaja) sa davanjem zvucnog signala.Ustanovili smo da na elektronici doslo do pregorevanja trijaka i stampe na ploci.Oznake na trijaku su MRC T405 600T a zamenili smo ga BT137-600 popravili stampu na ploci i masina radi.Kolega Sinisa ce da ubaci damp posto je on iscito memoriju. Nadam se da ce i ostale kolege poceti sa istom praksom pa da stvorimo jednu bazu podataka koja nam moze posluziti.[/img]
Obrati paznju na motor. Obavezno bi bilo rasklopiti motor, prvo mu obraditi kolektor, zameniti cetkice (obavezno original dvoslojnea-prilagoditi novoobradjenom koletoru), zameniti lezajeve, groverom prekontrolisati rotor, megaometrom proveriti irotor i stator i obavezno proveriti curenje-kapljanje vode van masine. Na sam motor staviti obavezno neki ,,kisobran,, takodje i na elektronski modul. Ovo sto ste popravili uglavnom crkava zbog motora i curenja-kondenza vode.
Napisan post: 03 Jul 2007, 00:31
napisao vladimirbp
Cetkice su proverene i nisu puno potrosene.Na motoru ima gumena zastita i nema tragova curenja.Elektronika je u gornjem delu masine ispod samog poklopca.Masina je odradila 3-4 pranja na raznim temperaturama i nije bilo problema.Motor sam proverio i nisam nasao nikakav problem...sad,koji je bio razlog tog preopterecenja nije mi jasno...sto je najvaznije masina radi...testiracu jos koji put cisto da budem siguran da nece nesto ponovo da pregori...mada kada posle dva uzastopna iskuvavanja nije bilo nista verujem da ce i dalje raditi
Napisan post: 03 Jul 2007, 00:50
napisao tom
vladimirbp je napisao:...sad,koji je bio razlog tog preopterecenja nije mi jasno...
Desi se i samo od sebe

Nije li i to moguce kad ste vec sve lepo prekontrolisali

Napisan post: 03 Jul 2007, 01:07
napisao fanzo
u pitanju su verovatno bili hl.lemovi i varničenje (pikovi) koji su spalili triak.
Napisan post: 03 Jul 2007, 01:20
napisao vladimirbp
Sinisa je to popravljao...u prvi mah mu se ucinilo da je od groma sradalo...sva sreca sto je procesor i memorija ostala citava...Sinisa bi trebalo da okaci sadrzaj memorije,verovatno ce ovih dana...Inace to je masina dovezena iz Nemacke,tip donosi te uredjaje a ja ih pregledam i servisiram.
Napisan post: 03 Jul 2007, 17:50
napisao chellawy
dump je postavljen u sekciji za dampove u okviru expert team BT
viewtopic.php?p=28601#28601