Pozdrav svima, potrebna pomoć!
Novi sam na forumu i nađoh za shodno da potražim pomoć ovde. Totalni sam amater ali neke stvari se usuđujem sam uraditi. Problem je sa modelom mašine koji navedoh u naslovu. Mašina je u sred programa stala sa radom. Nije htela da izbaci vodu. Na display-u je u jednom trenutku bilo ispisano 5E. Uspeo sam da pronađem da je problem u pumpi za vodu. Sličan problem se javio pre 2-3 meseca kada je komad kamenca uleteo u propeler i blokirao rad pumpe. Mislio sam da je i sada isto ali nije bilo. Pera propelera bila su slobodna ali je bilo kamenca u dovodnom otvoru kao i delu za odvod vode. Sve sam rasklopio i očistio. Kada sam sve vratio i probno pustio mašinu opet se javio isti problem. Ono što sam siguran je da pumpa za vodu radi ali da vodu ne izbacuje. Creva su sva prohodna ali problem i dalje stoji.
Ono što sam istestirao je da mašina odrašuje sve komande osim da izbaci vodu. Na programu ispiranje+centrifugiranje isključio sam centrifuku i poslednji minut kada je trebala da izbaci vodu pumpa je počela da radi ali nije izbacila vodu. Imala je cikluse u radu. Čulo se da radi 20ak sekundi pa pauza 5 ili 10 sekundi, zatim opet tako i onda u nedogled.
Trudio sam se da što slikovitije opišem problem pa ako neko može da mi pomogne bio bih mu zahvalan. Da li neko zna gde se mogu naći delovi za ovu mašinu?
Pozdrav i hvala unapred.
SAMSUNG P853 pumpa radi ali ne može da izbaci vodu
Urednici: goranfri,nike,sim,Honorarac
Pravila foruma
BT-expert info - BTexpert forumi
U naslov teme prvo pisati ime proizvođača, zatim oznake modela bez crtica i razmaka i kratak opis kvara. U post obavezno upisati ID ili EAN oznake sa poleđine aparata u suprotnom tema će biti obrisana.
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
PRILIKOM POSTAVLJANJA PITANJA U VEZI ELEKTRONSKOG MODULA OBAVEZNO POPIŠITE SVE OZNAKE sa ploče i sa nalepnica, dobro bi došla i po koja fotografija.
BT-expert info - BTexpert forumi