Privileg OKO850 ves masina(REŠENO)

Forum o MAŠINAMA ZA PRANJE I MAŠINAMA ZA SUŠENJE VEŠA.

Urednici: goranfri,nike,Honorarac,sim

Pravila foruma
BT-expert info - BTexpert forumi
U naslov teme prvo pisati ime proizvođača, zatim oznake modela bez crtica i razmaka i kratak opis kvara. U post obavezno upisati ID ili EAN oznake sa poleđine aparata u suprotnom tema će biti obrisana.
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
PRILIKOM POSTAVLJANJA PITANJA U VEZI ELEKTRONSKOG MODULA OBAVEZNO POPIŠITE SVE OZNAKE sa ploče i sa nalepnica, dobro bi došla i po koja fotografija.
bozo
_
_
Postovi: 12
Pridružen: 05 svi 2007, 23:51
Lokacija: Mali Zvornik

Privileg OKO850 ves masina(REŠENO)

Post napisao bozo » 31 Okt 2007, 13:19

poslije prijema vode,kad pocne pranje motor se okrece punom brzinom i uvijek u istom smjeru,sa normalnim prekidima,znaci sve kako treba samo velikom brzinom (buni me sto ne mijenja smjer?).
Kod centrifugiranja ide punom brzinom,ne reaguje na izbor 650,u smjeru suprotnom od onoga kod pranja.
Programator rastavio i ocistio kontakte na mikroprekidacima i poslije toga provjerio da preklapaju kontakt.
Na elektronskom modulu provjerio triac i sve elemente.
Otpor namotaja tahogeneratora je oko 500 ohma.Kad rukom zavrtim rotor motora dobijem oko 5 mV(?) napona sa tahogeneratora.
Programator je AKO typ 514207.
Ima li ko ideju u cemu je problem?

Avatar
milan
gxu
gxu
Postovi: 5713
Pridružen: 19 Avg 2006, 22:38
Lokacija: NOVI SAD

Post napisao milan » 31 Okt 2007, 13:23

Proveri kondenzatore na motoru.

bozo
_
_
Postovi: 12
Pridružen: 05 svi 2007, 23:51
Lokacija: Mali Zvornik

Post napisao bozo » 31 Okt 2007, 13:34

nema kondenzatore,motor je kolektorski i ima elektronsku regulaciju brzine vrtnje motora.

Avatar
milan
gxu
gxu
Postovi: 5713
Pridružen: 19 Avg 2006, 22:38
Lokacija: NOVI SAD

Post napisao milan » 31 Okt 2007, 14:27

bozo je napisao:nema kondenzatore,motor je kolektorski i ima elektronsku regulaciju brzine vrtnje motora.
AU!!! Bez seme nista,neki kontakt da je zalepio?

vladimirbp
bela tehnika
bela tehnika
Postovi: 195
Pridružen: 14 Avg 2006, 21:36
Location: Srbija
Contact person: Vladimir
Specialty: whitegoods
Lokacija: Backa Palanka

Post napisao vladimirbp » 31 Okt 2007, 23:25

rastavi motor i vidi da se nije raspao magnet na rotoru.Ja sam imao vec para takvih slucajeva.Kad ode magnet ili eventualno takogenerator...kad to ode vise nema regulacij broja obrtaja

bozo
_
_
Postovi: 12
Pridružen: 05 svi 2007, 23:51
Lokacija: Mali Zvornik

Post napisao bozo » 31 Okt 2007, 23:45

vladimirbp je napisao:rastavi motor i vidi da se nije raspao magnet na rotoru.Ja sam imao vec para takvih slucajeva.Kad ode magnet ili eventualno takogenerator...kad to ode vise nema regulacij broja obrtaja
posto nemam drugi motor uradit cu to.
Imate li kakav komentar na otpornost namotaja tahogeneratora od 500 ohma kad je obicno oko 60 ohma i koliki treba biti napon iz tahogeneratora?

bozo
_
_
Postovi: 12
Pridružen: 05 svi 2007, 23:51
Lokacija: Mali Zvornik

Post napisao bozo » 04 Nov 2007, 18:20

jos jedanput sam provjerio elektroniku regulatora brzine vrtnje elektromotora i na masini umjesto signala sa tahogeneratora doveo sam napon sa induktora poljskog telefona,preko malog tansformatora da skinem napon (do 5 V),i regulacija radi odnosno pri okretanju rotora induktora smanjuje se broj obrtaja elektromotora.
Otvorio sam elektromotor i nasao da je magnet polomljen na 2 dijela a polomljen je i plasticni nosac magneta koji ga drzi na osovini rotora.
Hvala svima koji su pomogli pri rjesavanju problema.

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano
    Zadnji post

Natrag na “VEŠ MAŠINE”