Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Urednici: goranfri,nike,sim,Honorarac
Pravila foruma
BT-expert info - BTexpert forumi
U naslov teme prvo pisati ime proizvođača, zatim oznake modela bez crtica i razmaka i kratak opis kvara. U post obavezno upisati ID ili EAN oznake sa poleđine aparata u suprotnom tema će biti obrisana.
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
PRILIKOM POSTAVLJANJA PITANJA U VEZI ELEKTRONSKOG MODULA OBAVEZNO POPIŠITE SVE OZNAKE sa ploče i sa nalepnica, dobro bi došla i po koja fotografija.
BT-expert info - BTexpert forumi
U naslov teme prvo pisati ime proizvođača, zatim oznake modela bez crtica i razmaka i kratak opis kvara. U post obavezno upisati ID ili EAN oznake sa poleđine aparata u suprotnom tema će biti obrisana.
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
PRILIKOM POSTAVLJANJA PITANJA U VEZI ELEKTRONSKOG MODULA OBAVEZNO POPIŠITE SVE OZNAKE sa ploče i sa nalepnica, dobro bi došla i po koja fotografija.
-
- _
- Postovi: 15
- Pridružen: 10 Nov 2012, 14:55
- Location: Beograd
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Slazem se, zato se to zove, uslovljena i neuslovljena garancija. Tako, kada smo vec kod kola, garanciju daje proizvodjac, a ne uvoznik. Ako je proizvodjac rekao, uraditi veliki servis na 30000 km, i zamenite ulje i filtere na 8000 km, to je tako jer je propisao proizvodjac. A onda ja garanciju ostvarujem, od proizodjaca, preko uvoznika i servisera. Ali niko od proizvodjaca ne kaze, obavezno sipajte evropremijum od 98 oktana i ne terajte ga preko 120km/h. Takodje, bezuslovni deo garancije se recimo odnosi na karoseriju. Ona je 12 godina, i nezavisna je od klime i nacina voznje i servisnih intervala. Ako je auto udaren, ili ostecen u udesu, to ne potpada pod garanciju, isto se translira i na klima uredjaje i ostale stvari. Ovde je problem sa uvoznicima koji mi se cini propisuju svoje uslove garancije i uslovljavaju ih "preventivnim" servisima. I negiraju ono sto verovatno propisuje proizvodjac. U tom smislu, mislio sam na globalnu garanciju. Pogotovo ako te drzava obavezuje na dve godine kao davaoca usluga i prodavca. Nisam citao zakon, ali cisto sumnjam da postoji klauzula, "i sve sto prodavac/uvoznik doda kao uslov"
Nema potrebe citirati cijeli post prije
Nema potrebe citirati cijeli post prije
*** Ako laže koza, ne laže .log ***
- nike
- gxu
- Postovi: 2898
- Pridružen: 21 Mar 2010, 11:35
- Location: Split HR
- Warranty service: Atosa Arisco Ozti Fimar Roller-Grill Systemair Fiocchetti Prismafood Cappone Hendi Omniwash Icetech ItalI-Ice
- Contact person: NIKE
- Specialty: whitegoods
- Lokacija: Split, HR
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Garancija na proizvod je zakonska obaveza uvoznika/trgovca a ne proizvođača. Ovisno o tržištu i konkurenciji na tržištu trgovci daju odgovarajuće uvjete garancije koji mogu biti i veći od minimalo propisanih zakonom.
Fujitsu u Evropi ne daje nikakvu garanciju, već je daju uvoznici trgovci koji s Fujitsuom dogovaraju određeni rabat i iz tog rabata trgovci namiruju troškove servisiranja u garanciji. Fujitsu je jedino dužan osigurati rezervne dijelove određeni niz godina nakon datuma proizvodnje pojedinog uređaja.
Projektni vijek Fujitsu uređaja je 7 godina, u kojem roku se smatra da kvarovi na uređaju ne bi trebali biti kao posljedica konstrukcijskih nedostataka i greški pri proizvodnji uređaja ukoliko se isti koristi u uvjetima za koje je i konstruiran. Nakon tog perioda može se očekivati nastanak kvarova zbog zamora materijala, istrošenosti pojedinih dijelova i sl.
Ovu informaciju sam dobio od jednog od vodećih projektnih inženjera Fujitsua.
Uglavnom je to i cilj drugih proizvođača kvalitetne opreme.
Fujitsu u Evropi ne daje nikakvu garanciju, već je daju uvoznici trgovci koji s Fujitsuom dogovaraju određeni rabat i iz tog rabata trgovci namiruju troškove servisiranja u garanciji. Fujitsu je jedino dužan osigurati rezervne dijelove određeni niz godina nakon datuma proizvodnje pojedinog uređaja.
Projektni vijek Fujitsu uređaja je 7 godina, u kojem roku se smatra da kvarovi na uređaju ne bi trebali biti kao posljedica konstrukcijskih nedostataka i greški pri proizvodnji uređaja ukoliko se isti koristi u uvjetima za koje je i konstruiran. Nakon tog perioda može se očekivati nastanak kvarova zbog zamora materijala, istrošenosti pojedinih dijelova i sl.
Ovu informaciju sam dobio od jednog od vodećih projektnih inženjera Fujitsua.
Uglavnom je to i cilj drugih proizvođača kvalitetne opreme.
"Blago budalama, njima je lako jer ne misle tako!" PV
-
- _
- Postovi: 15
- Pridružen: 10 Nov 2012, 14:55
- Location: Beograd
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Znaci fujitsu pravi uredjaje koji nemaju garanciju? U redu, iako tesko za poverovati, jer i obican sraf negde ima neki atest koliku silu moze da izdrzi a da ne pukne. A i ako je tako, onda bi minimalno propisana garancija na nivou drzave, obezbedila da nismo u obavezi da radimo godisnje servise.
*** Ako laže koza, ne laže .log ***
- nike
- gxu
- Postovi: 2898
- Pridružen: 21 Mar 2010, 11:35
- Location: Split HR
- Warranty service: Atosa Arisco Ozti Fimar Roller-Grill Systemair Fiocchetti Prismafood Cappone Hendi Omniwash Icetech ItalI-Ice
- Contact person: NIKE
- Specialty: whitegoods
- Lokacija: Split, HR
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Kod: Označi sve
http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html
"Blago budalama, njima je lako jer ne misle tako!" PV
- fanzo
- Site Admin
- Postovi: 16002
- Pridružen: 02 Avg 2006, 06:41
- Location: Bački Petrovac, Srbija
- Phone number: 0038121781575
- Specialty: tv-multimedia
- Lokacija: Bački Petrovac
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Da, .. Viacom VS ... možeš slobodno da ih ispljuješ po ovom forumu, ja ti dozvoljavam. No, sam odgovaraš za svoje napisane tekstove.
Mogu samo da potvrdim neke tvoje reči, a tiču se odgovornosti Viacom firme prema svojim klijentima, a što si i pročitao na raznim delovima interneta kada se povede priča o Fujitsu klimama. Ona se uglavnom na kraju svede o nekorektnom odnosu Viacoma kao uvoznika Fujitsu opreme za klimatizaciju prema svojim kupcima.
Što se mene tiče mogu da dodam da su veoma neodgovorni i lažljivi u svojim izjavama a koje se tiču njihovih obaveza. Pre nekoliko dana kupio sam od njih jednu klimu. Tražili su da izvršim uplatu unapred. To sam i učinio i odmah ih usmeno obavestio. Sredstva (~1600€) su im legna na račun odmah nakon moje uplate. Klimu su poslali tek nakon 3 dana. Klima je stigla fizički oštećena, a cityexpress kurir nije hteo da sačeka da se sadržaj paketa otvori pred njim, nego je skakao od nervoze da mu se stavi potpis na nalog za transport. Potpis nije dobio dok nisam otvorio paket, a on nije ni sačekao, već je otišao bez potpisa. neko je unutrašnju jedinicu debelo dobro ispustio na priključne cevi koje su se iskrivile pod ohohooj dobrim uglom..
Na moje veliko zaprepašćenje u paketu nije bio filter, a koji je uredno plaćen celih 72€. U sledećih nedelju dana morao sam zvati (a ne volim da sam preterano dosadan) čak 5 puta telefonom, da bi čini mi se osmog ili devetog dana filter klime najzad stigao, a za koji sam naravno morao da platim i transport, a napomenuo sam im telefonom da ni slučajno ne zaborave da plate kuriru transport .. eto toliko o poslovnosti Viacoma iz Beograda.
U toku tih telefonskih razgovora odgovornost je stalno prebacivana na neko treće lice, a na moje pitanje "kada će biti poslato?" odgovor je bio "..nadam se sutra .." i uporno i staloženo uvek isti odgovor. hahaa.. sa druge strane nema povišenog i uznemirenog tona, naprotiv, ton lagan, smiren i staložen... pa naravno, pare su im u džepu, a ja mogu da odskačem od zemlje, bole njih ona stvar za mene..
Garanciju sam dobio dve godine uz uslov dva servisa godišnje, a servisiranje mora izvršiti ovlašćeni serviser.
Moje novce oni više nikada neće videti.
Moje mišljenje je da su lažovi i prevaranti. Ja sam oštećen i za to niko ne mari. Isto tako i ti si oštećen jer ti je nametnut servis koji nema adekvatnu opremu za izvršenje poslova koje obavlja i samim tim dobio si loše instaliran uređaj, a što je neko od kolega servisera bele tehnike već napisao, da usled ostatka vazduha u cevima dolazi do veće pojave oksidacije unutar cevi... bla, bla, to nije moj fah, ali to isto piše u uputstvu koje sam dobio uz klimu.
Veliko je pitanje odakle dolaze te klime, ko ih sklapa, kvalitet ugrađenih komponenti, sve je znak pitanja!
U uslovima za održanje garancije postoji suviše veliki broj različitih stavki zbog kojih može da prestane važnost iste. Pa stoga lako može da se desi da garancija ne bude važila kada vam bude zatrebala.
Iako sam pre obavljene kupovine na netu pročitao slična iskustva, ipak odlučio da kupim ovaj proizvod .. i eto ..
Mogu samo da potvrdim neke tvoje reči, a tiču se odgovornosti Viacom firme prema svojim klijentima, a što si i pročitao na raznim delovima interneta kada se povede priča o Fujitsu klimama. Ona se uglavnom na kraju svede o nekorektnom odnosu Viacoma kao uvoznika Fujitsu opreme za klimatizaciju prema svojim kupcima.
Što se mene tiče mogu da dodam da su veoma neodgovorni i lažljivi u svojim izjavama a koje se tiču njihovih obaveza. Pre nekoliko dana kupio sam od njih jednu klimu. Tražili su da izvršim uplatu unapred. To sam i učinio i odmah ih usmeno obavestio. Sredstva (~1600€) su im legna na račun odmah nakon moje uplate. Klimu su poslali tek nakon 3 dana. Klima je stigla fizički oštećena, a cityexpress kurir nije hteo da sačeka da se sadržaj paketa otvori pred njim, nego je skakao od nervoze da mu se stavi potpis na nalog za transport. Potpis nije dobio dok nisam otvorio paket, a on nije ni sačekao, već je otišao bez potpisa. neko je unutrašnju jedinicu debelo dobro ispustio na priključne cevi koje su se iskrivile pod ohohooj dobrim uglom..
Na moje veliko zaprepašćenje u paketu nije bio filter, a koji je uredno plaćen celih 72€. U sledećih nedelju dana morao sam zvati (a ne volim da sam preterano dosadan) čak 5 puta telefonom, da bi čini mi se osmog ili devetog dana filter klime najzad stigao, a za koji sam naravno morao da platim i transport, a napomenuo sam im telefonom da ni slučajno ne zaborave da plate kuriru transport .. eto toliko o poslovnosti Viacoma iz Beograda.
U toku tih telefonskih razgovora odgovornost je stalno prebacivana na neko treće lice, a na moje pitanje "kada će biti poslato?" odgovor je bio "..nadam se sutra .." i uporno i staloženo uvek isti odgovor. hahaa.. sa druge strane nema povišenog i uznemirenog tona, naprotiv, ton lagan, smiren i staložen... pa naravno, pare su im u džepu, a ja mogu da odskačem od zemlje, bole njih ona stvar za mene..
Garanciju sam dobio dve godine uz uslov dva servisa godišnje, a servisiranje mora izvršiti ovlašćeni serviser.
Moje novce oni više nikada neće videti.
Moje mišljenje je da su lažovi i prevaranti. Ja sam oštećen i za to niko ne mari. Isto tako i ti si oštećen jer ti je nametnut servis koji nema adekvatnu opremu za izvršenje poslova koje obavlja i samim tim dobio si loše instaliran uređaj, a što je neko od kolega servisera bele tehnike već napisao, da usled ostatka vazduha u cevima dolazi do veće pojave oksidacije unutar cevi... bla, bla, to nije moj fah, ali to isto piše u uputstvu koje sam dobio uz klimu.
Veliko je pitanje odakle dolaze te klime, ko ih sklapa, kvalitet ugrađenih komponenti, sve je znak pitanja!
U uslovima za održanje garancije postoji suviše veliki broj različitih stavki zbog kojih može da prestane važnost iste. Pa stoga lako može da se desi da garancija ne bude važila kada vam bude zatrebala.
Iako sam pre obavljene kupovine na netu pročitao slična iskustva, ipak odlučio da kupim ovaj proizvod .. i eto ..
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva
- fanzo
- Site Admin
- Postovi: 16002
- Pridružen: 02 Avg 2006, 06:41
- Location: Bački Petrovac, Srbija
- Phone number: 0038121781575
- Specialty: tv-multimedia
- Lokacija: Bački Petrovac
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Čini mi se da ima još nešto u vezi sa oznakama klima uređaja. Radi se o sufiksima. Fujitsu na svom sajtu ih baš i ne objašnjava. Pitao sam uvoznika o čemu se radi, na čega mi je odgovorio onako kao, nema veze sa vezom .. kako kad, šta nam stigne, ni mi ne znamo.
Ponovo su me slagali kao malog !!!!
Sufiksi označavaju gde se klima sklapa. Skrivaju kao zmija noge ..
Tako .. kada su stigle dve kutije, na jednoj piše Taiwan, a na drugoj china.
No, ok, ne bude li radila klima kako treba, još ćemo se mi gledati ... postoje ekspertize i ostale stvari ..
Eto, da se ne jediš puno, nisi jedini
Ponovo su me slagali kao malog !!!!
Sufiksi označavaju gde se klima sklapa. Skrivaju kao zmija noge ..
Tako .. kada su stigle dve kutije, na jednoj piše Taiwan, a na drugoj china.
No, ok, ne bude li radila klima kako treba, još ćemo se mi gledati ... postoje ekspertize i ostale stvari ..
Eto, da se ne jediš puno, nisi jedini

Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva
- Stolle
- Preminuo
- Postovi: 19099
- Pridružen: 12 Avg 2006, 23:35
- Location: Srbija
- Specialty: tv-multimedia
- Lokacija: Dimitrovgrad
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
@truthseeker
Pa što si obrisao svoj post?
Pa što si obrisao svoj post?
"29 poslednjih dana u mesecu je najteže"
- goranfri
- bela tehnika
- Postovi: 1581
- Pridružen: 02 Sep 2008, 01:16
- Location: Beograd
- Warranty service: Icematic Simag Scotsman LaSanMarco Brema LaCimbali Joly
Manitowoc - Specialty: whitegoods
- Lokacija: Beograd
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Viacom je priča za sebe i treba ih izbegavati .
-
- bela tehnika
- Postovi: 217
- Pridružen: 16 Jan 2012, 09:28
- Location: Beograd
- Specialty: whitegoods
- Lokacija: Serbia
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Cekaj malo, ovaj deo mi nekako ne ide u glavu. Kurir ti je ostavio paket vredan 1.600 EUR i otisao bez dokaza da si ga preuzeo?fanzo je napisao:Klima je stigla fizički oštećena, a cityexpress kurir nije hteo da sačeka da se sadržaj paketa otvori pred njim, nego je skakao od nervoze da mu se stavi potpis na nalog za transport. Potpis nije dobio dok nisam otvorio paket, a on nije ni sačekao, već je otišao bez potpisa. neko je unutrašnju jedinicu debelo dobro ispustio na priključne cevi koje su se iskrivile pod ohohooj dobrim uglom..
Sta i ko tebe sada sprecava da pozoves City express i pitas ih kada ce ti dostaviti tvoju posiljku? Veruj mi da bih ja to uradio, ne da bih nekog ostetio za te pare vec da ih naucim pameti.
Na stranu to sto ti je stigao ostecen uredjaj, o tome bi pricao tek kad razjasnim sa njima da li je su ili nisu isporucili moj paket. I kome su ga isporucili.
-
- _
- Postovi: 15
- Pridružen: 10 Nov 2012, 14:55
- Location: Beograd
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Stolle je napisao:@truthseeker
Pa što si obrisao svoj post?
Pa ne bih da sirim pricu, obzirom da nista nisam veliko postigao. Mogu da kazem da me je Gospodin iz Viacoma u ovih dva-tri dana kontaktirao dva puta mejlom (da ne opisujem kulturu i umesnost koriscenja mejla i poslovne komunikacije), jednom telefonom i jednom sms porukom (poslovna komunikacija na niskom nivou, sve je svedeno na "ortacki" nivo).
Takodje mi se mejlom javio zastupnik iz Atine, za Istocnu Evropu, koji je potvrdio ono sto je Nike rekao, a to je da Fujitsu ne daje globalnu garanciju vec je na uvoznicima da garanciju formiraju u skladu sa lokalnim zakonima.
"My name is Costas Demenagas from the company FG Europe SA (Athens, Greece) which represents Fujitsu General Air Conditioning in South East Europe, including Serbia.
In response to your email, I would like to inform you that the manufacturer – Fujitsu General Ltd. Japan - does not offer a “Global Warranty” policy and that is the reason why you don’t see it in the documents that accompany each of our products. It is the duty and the responsibility of the local official distributor (Viacom Tim Doo in the case of Serbia) to offer a warranty scheme adapted to the needs of the local market and of the local legislation.
"
Tako da je ovo prica koja treba da se pokrene na lokalu, ja nisam dobio potvrdu, ni kolika je garancija Fujitsua, ni da li oni generalno garancije koji njihovi distributeri daju na razlicitim trzistima, uslovljavaju godisnjim servisima/odrzavanjima, a za neke i vise puta godisnje.
Na zalost, ovde nista nije generalno reseno, ja sam svoj slucaj resio u naredne 2 godine, ili onoliko koliko mi drzava Srbija garantuje zakonom. Ja odrzavanje necu placati sigurno jer smatram da me garancija pokriva. Takodje, mislim da sam jasno stavio njihovoj centrali da nisam zadovoljan kakav je odnos sa klijentima ovde.
Takodje, u neku ruku mi je zao sto nisam uzeo LG CS12AQ za koji barem LG daje 3 godine garancije, bar ako je verovati Tehnomanija sajtu. Ova klima je po meni mozda cak i bolja, lepsa, ali i skuplja. I ovaj Fujitsu mi je dobrano probio budzet, ali ne volim da kupim nekvalitetno, iako me tu i tamo predju....
Do sledeceg puta i sledece kupovine.
*** Ako laže koza, ne laže .log ***
-
- _
- Postovi: 15
- Pridružen: 10 Nov 2012, 14:55
- Location: Beograd
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
fanzo je napisao:Čini mi se da ima još nešto u vezi sa oznakama klima uređaja. Radi se o sufiksima. Fujitsu na svom sajtu ih baš i ne objašnjava. Pitao sam uvoznika o čemu se radi, na čega mi je odgovorio onako kao, nema veze sa vezom .. kako kad, šta nam stigne, ni mi ne znamo.
Ponovo su me slagali kao malog !!!!
Sufiksi označavaju gde se klima sklapa. Skrivaju kao zmija noge ..
Tako .. kada su stigle dve kutije, na jednoj piše Taiwan, a na drugoj china.
No, ok, ne bude li radila klima kako treba, još ćemo se mi gledati ... postoje ekspertize i ostale stvari ..
Eto, da se ne jediš puno, nisi jedini
A da...moja je klima all made in china....
*** Ako laže koza, ne laže .log ***
- Damiru
- ___
- Postovi: 924
- Pridružen: 19 Avg 2006, 15:26
- Location: Srbija
- Contact person: Damir
- Specialty: tv-multimedia
- Lokacija: Kovilj, 127.0.0.1
- Kontakt:
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Koje je rešenje? Razmenom iskustava nećete ništa rešiti, oni će i dalje biti bahati. Treba uraditi nešto konkretno, mirno i dostojanstveno. Meni je već pun qrac - lopova i prevaranata na sve strane.
Commitment is pushing yourself when no one else is around.
- fanzo
- Site Admin
- Postovi: 16002
- Pridružen: 02 Avg 2006, 06:41
- Location: Bački Petrovac, Srbija
- Phone number: 0038121781575
- Specialty: tv-multimedia
- Lokacija: Bački Petrovac
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
Bar ti eventualno može biti lakše na ovaj način. Mada se u startu malo više digne pritisak, jer se setiš šta si prošao.
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva
-
- _
- Postovi: 15
- Pridružen: 10 Nov 2012, 14:55
- Location: Beograd
Re: Fujitsu ASYG12LUC - vakumiranje klime
fanzo je napisao:Čini mi se da ima još nešto u vezi sa oznakama klima uređaja. Radi se o sufiksima. Fujitsu na svom sajtu ih baš i ne objašnjava. Pitao sam uvoznika o čemu se radi, na čega mi je odgovorio onako kao, nema veze sa vezom .. kako kad, šta nam stigne, ni mi ne znamo.
Ponovo su me slagali kao malog !!!!
Sufiksi označavaju gde se klima sklapa. Skrivaju kao zmija noge ..
Tako .. kada su stigle dve kutije, na jednoj piše Taiwan, a na drugoj china.
No, ok, ne bude li radila klima kako treba, još ćemo se mi gledati ... postoje ekspertize i ostale stvari ..
Eto, da se ne jediš puno, nisi jedini
Ako ce da pomogne, evo sajta sa oznakama i parametrima na koji sam naleteo. Verovatno ste videli. Prema ovome, moja klima ima jos veci COP nego sto je navedeno kao zvanicno.
http://www.eurovent-certification.com/ ... _affiche=2
Sto potvrdjuje i ovaj sajt:
http://www.airtradecentre.com/AA/EN/doc ... ls-Fujitsu
Znam samo da sam ukapirao nekako da, tamo gde je sufiks N na kraju, da se odnosi na NORDIC varijantu, pa je samim tim klima iako ista fizicki, sa jos malo "pojacanim" kapacitetom i efikasnoscu.
*** Ako laže koza, ne laže .log ***
-
- Slične teme
- Odgovori
- Pregledano
- Zadnji post
-
- 19 Odgovori
- 3999 Pregledano
-
Zadnji post napisao frigoservisbata
24 Jun 2011, 21:59
-
- 7 Odgovori
- 3356 Pregledano
-
Zadnji post napisao nike
05 svi 2012, 05:08
-
- 1 Odgovori
- 1368 Pregledano
-
Zadnji post napisao katicbranko
05 Nov 2007, 08:28
-
- 2 Odgovori
- 989 Pregledano
-
Zadnji post napisao IvanZr
30 Sep 2012, 19:33
-
- 4 Odgovori
- 1343 Pregledano
-
Zadnji post napisao ervin46
18 Jun 2013, 19:32
-
- 4 Odgovori
- 2724 Pregledano
-
Zadnji post napisao lotesla
13 Jan 2014, 21:08
-
- 2 Odgovori
- 1349 Pregledano
-
Zadnji post napisao rovac
16 Avg 2014, 20:16
-
-
Velika potrošnja Fujitsu ASHG09LECA na standby
napisao boki68 » 09 Nov 2017, 18:26 » u KLIMA UREĐAJI - 18 Odgovori
- 4690 Pregledano
-
Zadnji post napisao boki68
22 Nov 2017, 22:35
-