Toshiba RAS-10SKH-E1
Napisan post: 15 Avg 2017, 14:51
Pozdrav,
zanima me što se može zaključiti iz podataka koje ću navesti
Riječ je o klima uređaju koji je star 20 godina i prenesen je s jednog mjesta na drugo.
Uređaj je instaliran prije oko 3 tjedna ali sam tek prije koji dan izmjerio navedene vrijednosti.
Prvo link s tvorničkim podacima: https://www.manualslib.com/manual/84035 ... e=4#manual
Tu za hlađenje pri 240V imamo 1.02 kW, količina freona 740g, Cop oko 2.7, protok zraka pri najvećoj brzini 600 m3/h
Power factir 0,9; Compressor model - PH120T1-4C (750W)
Moji podaci mjereno ovim redom
I=4.49A,
P=893W,
U=244V;
Power factor 0,79 - ovo ni ne znam što znači ali mjerač potrošnje to pokazuje.
Temperatura (dry) na ulazu 24.5C
temperatura na izlazu 10C
To je mjereno nekih 5-10 minuta nakon paljenja,
nekih 20-30 minuta nakon paljenja su bili ovi podaci:
ulaz:24,2
izlaz:7,7
I= 4,58 A
P = 937 W
U = 245,3V (napon sam izmjerio dodatno i multimetrom, on je pokazao još veći iznos od 248V)
power factor 0,81
Unutarnja jedinica je prije sklapanja na drugom mjestu stručno očišćena. Temperatura mjerena ubodnim termometrom.
mjerio sam i wet i dry temperature unutra (oko 45 kvadrata držano zatvoreno) i vani
unutra :wet 18.9; dry - 23.1
vani: wet - 17,9; dry - 20,8
Za računanje COP-a ako uzmem 600 (high speed FAN) i pomnožim s 1.18 (gustoća zraka), pa malo oduzmem zbog starosti
dobijem 700 kg za masu zraka po satu. dT(24,2-7,7)=16,5, P=937W, COP ispadne 3,42
Klima je instalirana s mojim grčem u želucu. Mislio sam da će biti po pravilima ali instalateri su došli bez vakuum pumpe.. Na samoj klimi gdje se spaja jedna od cijevi bilo je unutra vode koju je "majstor" samo ispuhao tako što je puhnuo kroz neku cijev prem tom mjestu tako da voda "iskoči".
Nakon spajanja i odvrtanja imbusa, pritisnuo je par puta ventil - tzv. purge plinom.
Ne znam što je najpametnije učiniti, mislio sam zvati drugog majstora koji bi komplet izvukao plin i stavio novi ali uz vakumiranje.
No čitajući po ovom i drugim forumima vidim da je voda dospjela i u ulje pa bi trebalo možda i ulje vaditi? Ili da jednostavno ostavim ovako, možda eventualno treba nadopuniti plina jer vidim da ne vuče maksimalnu deklariranu snagu pa (pretpostavljam na osnovu nekog videa s jubito-a) to valjda znači da fali plina..
Klima će se koristiti i za dogrijavanje ako to šta utječe na procjenu životnog vijeka i procjenu poteza kojeg je najbolje učiniti..
p.s. Nisam odmah vidio ovo upozorenje - naljepnica je izlizana ali mislim da se vidi dovoljno - sutra uslikam
zanima me što se može zaključiti iz podataka koje ću navesti
Riječ je o klima uređaju koji je star 20 godina i prenesen je s jednog mjesta na drugo.
Uređaj je instaliran prije oko 3 tjedna ali sam tek prije koji dan izmjerio navedene vrijednosti.
Prvo link s tvorničkim podacima: https://www.manualslib.com/manual/84035 ... e=4#manual
Tu za hlađenje pri 240V imamo 1.02 kW, količina freona 740g, Cop oko 2.7, protok zraka pri najvećoj brzini 600 m3/h
Power factir 0,9; Compressor model - PH120T1-4C (750W)
Moji podaci mjereno ovim redom
I=4.49A,
P=893W,
U=244V;
Power factor 0,79 - ovo ni ne znam što znači ali mjerač potrošnje to pokazuje.
Temperatura (dry) na ulazu 24.5C
temperatura na izlazu 10C
To je mjereno nekih 5-10 minuta nakon paljenja,
nekih 20-30 minuta nakon paljenja su bili ovi podaci:
ulaz:24,2
izlaz:7,7
I= 4,58 A
P = 937 W
U = 245,3V (napon sam izmjerio dodatno i multimetrom, on je pokazao još veći iznos od 248V)
power factor 0,81
Unutarnja jedinica je prije sklapanja na drugom mjestu stručno očišćena. Temperatura mjerena ubodnim termometrom.
mjerio sam i wet i dry temperature unutra (oko 45 kvadrata držano zatvoreno) i vani
unutra :wet 18.9; dry - 23.1
vani: wet - 17,9; dry - 20,8
Za računanje COP-a ako uzmem 600 (high speed FAN) i pomnožim s 1.18 (gustoća zraka), pa malo oduzmem zbog starosti
dobijem 700 kg za masu zraka po satu. dT(24,2-7,7)=16,5, P=937W, COP ispadne 3,42
Klima je instalirana s mojim grčem u želucu. Mislio sam da će biti po pravilima ali instalateri su došli bez vakuum pumpe.. Na samoj klimi gdje se spaja jedna od cijevi bilo je unutra vode koju je "majstor" samo ispuhao tako što je puhnuo kroz neku cijev prem tom mjestu tako da voda "iskoči".
Nakon spajanja i odvrtanja imbusa, pritisnuo je par puta ventil - tzv. purge plinom.
Ne znam što je najpametnije učiniti, mislio sam zvati drugog majstora koji bi komplet izvukao plin i stavio novi ali uz vakumiranje.
No čitajući po ovom i drugim forumima vidim da je voda dospjela i u ulje pa bi trebalo možda i ulje vaditi? Ili da jednostavno ostavim ovako, možda eventualno treba nadopuniti plina jer vidim da ne vuče maksimalnu deklariranu snagu pa (pretpostavljam na osnovu nekog videa s jubito-a) to valjda znači da fali plina..
Klima će se koristiti i za dogrijavanje ako to šta utječe na procjenu životnog vijeka i procjenu poteza kojeg je najbolje učiniti..
p.s. Nisam odmah vidio ovo upozorenje - naljepnica je izlizana ali mislim da se vidi dovoljno - sutra uslikam