Bios password

Sve varijante prenosnih računara.
Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
nesko101
_
_

Post napisao nesko101 » 28 Jun 2007, 12:29

Ako ti ne reaguje na cmospwd.exe/k znaci da je admin password memorisan u EEPROM a to je na tvojoj ploci verovatno 24c02 pa ti je potreban eeprom programator.2)Mozes pokusati i ovo da nadjes reset jumper na ploci (retko koja ga nema) posle reseta pokrenes (cmospwd /w backupfile)For passwords, choose
- some 1 and 2-letter passwords
- BBBBBBB
- BBBBBBC
- BBBBBCB
- BBBBCBB
- BBBCBBB
- BBCBBBB
- BCBBBBB
- CBBBBBB
ali za ovu drugu mogucnost radis na sopstvenu odgovornost. :mrgreen:

Gocet
gx
gx

Post napisao Gocet » 28 Jun 2007, 12:41

Do sada sam dvaput otvarao lap-top nisam uspeo da pronadzem jamper.

nesko101
_
_

Post napisao nesko101 » 29 Jun 2007, 22:52

A da li si pronasao eeprom i koje je oznake :?:

Gocet
gx
gx

Post napisao Gocet » 30 Jun 2007, 01:13

Lap top sam otvarao pre 2-3 meseca i nisam obratio paznju na eeprom i nekako mi se ne otvara jos jednom, kada sam usao na forum rekao sam sebi da postavim pitanje jer ovde ima dosta dobrih eksperta u toj oblasti, dali to moze da se obradi softverski ( ako je moguce ) inace kao sto sam ti poslao na PP bios i OS DOS nisu mi bas jaka strana.

chellawy
gx
gx
Contact person: SIX
Specialty: tv

Post napisao chellawy » 30 Jun 2007, 16:44

Gocet je napisao:Lap top sam otvarao pre 2-3 meseca i nisam obratio paznju na eeprom i nekako mi se ne otvara jos jednom, kada sam usao na forum rekao sam sebi da postavim pitanje jer ovde ima dosta dobrih eksperta u toj oblasti, dali to moze da se obradi softverski ( ako je moguce ) inace kao sto sam ti poslao na PP bios i OS DOS nisu mi bas jaka strana.
ja pisem i pisem i pitam ali niko nista.... :plaz:

lepo sam okacio link gde je lepo opisano kako se radi flash biosa, i jos je okazeno na istom linku svi modeli i fajlovi koji idu za odredjni model...

ali neko izgleda ne cita sve pa evo sad a posle brisem ::::

Below is a step by step instructions on how to create a CD from an ISO Image File. This is also commonly called burning an ISO Image File to CD.

Burning the ISO Image File to CD - The ISO Image file contains all of the folder and/or file structure for the CD Disk in a compressed form. If the Image File will a bootable CD, it will also contain the Boot Sector information that is needed. Whatever software package that you use to burn the image needs to be able to read an ISO Image File and translate it so that it can understand the folder and file structure (and the files themselves), break them out and them burn it to a CD. An ISO Image file is similar to a Zip file. On the outside, you see a file name with a zip extension but inside it is all of the required files and if needed the folder structure. In essence, your burning program will "unzipped" the ISO file and then burn it to disk. Just copying the zip file in this example to a disk doesn't make files useful. The same thing is true for an ISO file. If you just copy it to the CDR, then it really is not of much use.

Below is step by step instructions on how to create the CD from an ISO Image File using Ahead's Nero Burning ROM.

NOTE: The following instructions refer to Version 5.5 of Nero Burning ROM. If you have version 6.0, visit here for instructions.

Dell Notebook BIOS Updates

The following files are Dell Notebook Bootable CD Images. They are in an ISO format so that you can burn them to a CD using your favorite burning program. The resulting image will emulate your A:\ drive when you boot from the CD.

For those that do not have a floppy drive and have access to a CD burner, you can now use the safest method of updating your BIOS - the floppy method.

To use these files, download the appropriate ISO image to a temporary folder. Burn the image to a CD disk. Insert the newly created CD into your CDROM and reboot. When you see the Dell splash screen, hit F2 and set the BIOS to boot from the CD. I would not recommend using F12 to do this. Some of the flash routines want to perform a reboot. Once the flash is complete, reset your BIOS to the boot order of your choice.

I have included the instructions on how to do burn an ISO image file to CD using Nero Burning ROM Version 5.5 and Version 6.0.

I have started a section on Known Problems with BIOS Versions. Check it out before you update.
Kompletna ponuda rezervnih delova koja će biti veoma ažurirana u narednih dve ,dve i po godine :)
https://www.kupindo.com/Clan/chellawy/SpisakPredmeta

chellawy
gx
gx
Contact person: SIX
Specialty: tv

Post napisao chellawy » 30 Jun 2007, 16:46

jedini problem moze( mozda ) da bude da ne mozes da uradis update biosa dok je zakljucan tj trazi password

a to ces lako saznati cim pokrenes upadate jer ce ti odma reci ako ne moze !
Kompletna ponuda rezervnih delova koja će biti veoma ažurirana u narednih dve ,dve i po godine :)
https://www.kupindo.com/Clan/chellawy/SpisakPredmeta

Sucro
_
_

Post napisao Sucro » 12 Jul 2007, 13:23

chellawy je napisao:jedini problem moze( mozda ) da bude da ne mozes da uradis update biosa dok je zakljucan tj trazi password

a to ces lako saznati cim pokrenes upadate jer ce ti odma reci ako ne moze !
skine password, vadis bateriju na 10 sekundi, ponovo je vratis i password je skinut, i onda mos odradit flash! To je kod starijih masina!

Kod novijih, imas mali onaj jack sto ide na pinove, imas 3 pina, pin 1-2 je default, skines ga nabacis na pin 2-3, na 5-10 sekundi, ponovo vratis na 1-2 i bice skinut ;)

pozdrav;)
Ja nisam kao ti!

alexa_pg
Site Admin
Site Admin

Post napisao alexa_pg » 14 Jul 2007, 18:54

Ako neces da ponovo otvaras racunar, probaj sa nekim od univerzalnih pasvorda. Ne kosta te nista proba. Znaci u zavisnosti koji je BIOS, probaj. U prilogu su pasvordi za dva najveca proizvodjaca...
Prilog
Other.txt
(138 bajtova) Preuzeto 128 puta.
AWARD BIOS.txt
(316 bajtova) Preuzeto 117 puta.
AMI BIOS.txt
(126 bajtova) Preuzeto 112 puta.
"I ja volim ljude ali ih sve manje podnosim"

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano