Auto na vodu-pogledati

Forum za neobavezne teme.
Avatar
Vojvoda
____
____
Postovi: 3369
Pridružen: 17 Dec 2006, 22:14
Location: Srbija
Contact person: Mirko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd, Karaburma

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Vojvoda » 12 Feb 2012, 01:34

:tooo: lolzi lolzi lolzi lolzi
Budženje je majka zanata.
Ko dobro budži, bolje pare uzima.
http://www.youtube.com/watch?v=WBao61sI ... ture=share

Avatar
nike
gxu
gxu
Postovi: 3082
Pridružen: 21 Mar 2010, 11:35
Location: Split HR
Warranty service: Atosa Arisco Ozti Fimar Roller-Grill Systemair Fiocchetti Prismafood Cappone Hendi Omniwash Icetech ItalI-Ice
Contact person: NIKE
Specialty: whitegoods
Lokacija: Split, HR

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao nike » 12 Feb 2012, 02:15

Ja sam uvjeren da je tu iskoristivost veća od 5%! lolzi lolzi lolzi :mrgreen: :mrgreen:
Poluznanje je opasnije od neznanja!!!
"Patriotizam je zadnje utočište podlaca"-Samuel Johnson

Avatar
Krajnc Karlo
Preminuo
Postovi: 456
Pridružen: 02 Jul 2009, 09:46
Location: Veternik
Contact person: Karlo
Specialty: tv-multimedia
Kontakt:

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Krajnc Karlo » 12 Feb 2012, 02:31

pa minut
2000 obrtaja u minuti
na svaka dva obrtaja jedan litar vazduha
2000 obrtaja u minuti je 1000 litara vazduha
jel tako?
a uređaj daje 1 litar vodonika u minuti
jel tako?
potrosnja vazduha.JPG
nije nikakvo poređenje, babe i žabe, nego matematika,
prosta, sabiranje i množenje

uf da, beše u nekom postu da batalimo matematiku

inače, prosečna iskoristivost vozila je od 18 do 20%
eksperimentalna vozila dostižu maksimum 25%
ovde je reč samo o pogonskoj vuči
1/3 energije se gubi pri zagrevanju motora,
1/3 izlazi na izduv a samo 1/3 ide na radilicu
(kod svakog motora sa unutrašnjim sagorevanjem)
rakete imaju iskoristivost 70%
Make it idiot proof and someone will make a better idiot

Avatar
Vojvoda
____
____
Postovi: 3369
Pridružen: 17 Dec 2006, 22:14
Location: Srbija
Contact person: Mirko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd, Karaburma

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Vojvoda » 12 Feb 2012, 10:46

Jesu babe i žabe.
Prvo u 1l vazduha imaš 16% kiseonika, sve ostalo je nepotrebno za sagorevanje. Drugo vodonik je goriva materija a kiseonik potpomaže gorenje i logično je da je ovog drugog potrebno mnooogo više. Treće nisi naveo koliko benzina potroši taj motor za minut uz tih 1000l vazduha, čisto proporcije radi. Četvrto dodatkom kiseonika i vodonika iz 1l hho poprilično se podiže iskorišćenje fosilnog goriva što za rezultat ima manju potrošnju, veću snagu, veći obrtni momenat, čistiji motor iznutra, čistiji izduv i pasivnu uštedu u pogledu habanja motora i potrošnje maziva.
Budženje je majka zanata.
Ko dobro budži, bolje pare uzima.
http://www.youtube.com/watch?v=WBao61sI ... ture=share

Avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 24719
Pridružen: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Stolle » 12 Feb 2012, 11:05

Hoće li neko konačno da to ugradi, i onda napiše kako stvari stoje? :mrgreen:
"29 poslednjih dana u mesecu je najteže"

Magnus Pyke
_
_
Postovi: 34
Pridružen: 28 svi 2009, 19:32
Location: Ravangrad

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Magnus Pyke » 12 Feb 2012, 12:48

Ja sam pre 3 godine to ugradio na vise razlicitih motora. Usteda u gorivu je oko 33%, smanjenje ugljen dioksida je za vise od trecine a smanjenje ugljen monoksida je za 100x. Obrtni moment povecan za 5%. Najmanju ustedu goriva postize na plinu, oko 25%, dok je na dizelu i benzinu oko 30-33%. Da bi se ovo postiglo radio sam simulaciju signala sa sondi za kiseonik i lazirao podatke ka motornom kompjuteru. Temperatura na izduvu je 11 stepeni manja nego kad radi bez HHO generatora. Potrosnja struje iz akumulatora je bila 15A sto mi je i bio uslov pri razvoju ovog uredjaja da ne vuce vise od farova i pri toj struji sam dobijao oko 15-20l gasa. Hemijski ovo izgleda nemoguce ali je postignuto posebnim oblikom signala gde se HHO celija ponasala kao baterija i posle skidanja napona. Jos nekoliko desetina sekundi posle prekidanja struje celija je proizvodila gas. Lose strane HHO generatora su trosenje elektroda pa se zbog toga i zove braon gas jer dobija boju gvozdje oksida. i druga losa strana HHO generatora je izbacivanje ozona na izduv iz motora na plin i benzin. Ozon je izuzetno stetan u nestabilnom stanju u kom izlazi iz izduva. Sledeci korak mi je bio da uradim kompletan motorni kompjuter za upravljanje ubrizgavanjem sa simulacijom na postojeci da ne izbacuje greske u kompjuter ali mi je nakon testova uradjenih na Masinskom fakultetu u Beogradu jaca sila zabranila dalje bavljenjem ovom temom. 1l vode je dovoljan za oko 700km. Najveca usteda u gorivu je postignuta na gliserima, oko 85%. To je zbog toga sto vazduh za sagorevanje goriva na povrsini mora ima jako malo kiseonika pa mu bilo koji dovod dodatnog kiseonika popravlja sagorevanje.

Princip rada HHO generatora je slican turbo motoru gde se takodje ubacuje veca kolicina kiseonika da bi se povecala snaga. Jedina razlika je sto kod turbo motora ubacujete i azot a ne samo koristan kiseonik. Posto pri sagorevanju kiseonika i vodonika kao proizvod izlazi voda smanjena je kolicina CO2 pa time i sama temperatura.

Ovo je sve sto mogu napisati o HHO i molio bih da mi ne saljete privatne poruke jer necu odgovoriti. Kao dodatak mogu staviti tekst koji ukratko objasnjava tematiku.

Mala škola hemije

U 12 grama ugljenikovog izotopa C12 nalazi se 6,022 • 1023 atoma ugljenika. Ovaj broj se naziva Avogadrov broj ili Avogadrova konstanta. Italijanski naučnik Avogadro (Amadeo Avogadro, 1776-1856), tvorac molekulske teorije gasova, je ovo prvo postavio kao pretpostavku, što je kasnije dokazano eksperimentalnim metodama i tvrdi da za sve gasovite elemente vazi pravilo da je broj cestica u molu elementa ( mol je kolicina supstance koja je jednaka masi u gramima, koliki je atomska masa te supstance ) jednak i da iznosi upravo koliko iznosi Avogadrov broj. Za gasove koji se nalaze u molekulskom stanju kao O2, H2, u molu se posmatra broj molekula dok se plemeniti elementi posmatraju samo atomi.

Kako bi to izgledalo u praksi? Ako posmatramo vodonik, koji se u prirodi nalazi u molekulskom obliku H2. Njegova atomska masa je 1 odnosno 2 jer je u molekulskom stanju, pa je njegova molarna masa 2g. U jednom molu, to jest 2g, ima 6,022 • 1023 molekula H2. Istom računicom je O2 = 2 x 16g = 32g. Znaci mol molekul kiseonika ima masu od 32g.

Druga interesantna stvar u Avogadrovom zakonu je da bez obzira na atomsku masu, broj cestica, u gasovitom stanju, različitih elemenata pri istom pritisku i temperaturi ima istu zapreminu. Na 0oC stepeni i atmosferskom pritisku 101,3 kPa ima zapreminu od 22,4 dm3.

Da bi presli na poentu cele price moracemo da se pozabavimo jos malo hemijom.

Elektroliza je razlaganje hemijskog jedinjenja pomocu elektricne energije. Za nas je interesantna elektroliza vode. Hemijska oznaka vode je H2O i sastoji se od 2 atoma vodonika i jednog atoma kiseonika. Spuštanjem inertnih elektroda u vodu i proticanje struje kroz njih uzrokovaće ( uz pomoc katalizatora ) razlaganje vode na vodonik i kiseonik. Iako se i vodonik i kiseonik razlazu u atomskom stanju, zbog vrlo nestabilnog stanja oni se odmah vezu u molekulski oblik H2 i O2.. Ova dva gasa su interesantna za nas i iskoristicemo ih u prethodno navedenom zakonu.

Ako uzmemo da jedan dm3 (litar) vode ima masu 1kg, racunicom dobijamo da u 1kg vode imamo, na osnovu atomskih masa, 1/9 vodonika i 8/9 kiseonika posmatrano u masama. Kako smo dosli do ove racunice? Jedan mol vode se sastoji od 2 vodonika, čija je molarna masa 2g i jednog atoma kiseonika, čija je molarna masa 16g, sto je ukupno 18g. 2 grama vodonika su 1/9 mase molekula vode, tako da u 1kg vode imamo 111,11g vodonika i 888,89g kiseonika. Kako je jedan mol molekul vodonika 2g, u litri vode imamo 111,11 : 2 = 55,55 olova vodonika H2 i 888,89 : 32 = 27,78 molova kiseonika.O2. Ukupno imamo oko 88,3 mola gasa. Kako je jedan mol gasa 22,4dm3 dobijamo, da na 0oC stepeni i atmosferskom pritisku 101,3 kPa, iz 1 litra vode elektrolizom dobijamo oko 1980 litara mešavine gasa O2 I H2.

Motori sa unutrašnjim sagorevanjem

Motori sa unutrašnjim sagorevanjem ili SUS motori se ugrubo dele na dve grupe: strujne motore i motore promenljive zapremine. Strujni motori su uglavnom turbinski, kao na avionima dok su motori sa promenljivom zapreminom oni koji su nam bliži a nalaze se u svim vozilima. Zajedničko za obe vrste motora je da koriste fosilno gorivo (benzin, dizel, plin LPG) za svoj rad. Sagorevanjem fosilnih goriva toplotna energija se pretvara u rad koji koristimo za pokretanje vozila. Na žalost veliki deo energije prilikom sagorevanja ostane neiskorišten ili izgubljen pa tako najsavremeniji motori imaju stepen iskorištenja oko 40% dok veliki deo ode u toplotu i kroz auspun nesagorelo.

Za sagorevanje fosilnog goriva potreban je kiseonik koji motori uzimaju iz vazduha. Procenat kiseonika u vazduhu je oko 20% dok je ostalo azot i u maloj meri neki drugi elementi. Nepoželjan proizvod sagorevanja je CO2 ugljen-dioksid sa izuzetno velikim toplotnim kapacitetom. Stepen korisnog dejstva bi se mogao povecati ako bi se povećala količina kiseonika u usisu motora. Ovo se do sad rešavalo turbinama (turbo motori) koje su utiskivale vecu kolicinu vazduha u cilindre i hladnjacima (interkuler) koji hlade komprimovan vazduh iz turbine, iz istog razloga da što više vazduha uđe u cilindre.

Ako bismo uspeli da dovedemo kiseonik dodatno poboljšali bi karakteristike motora. Za to nam služi elektroliza. Tu se postavlja prvo pitanje:
- ako uložimo energiju u elektrolizu, kako ćemo dobiti više nego što smo uložili?
Ne koristimo energiju sagorevanja vodonika i kiseonika direktno vec koristimo kiseonik za bolje sagorevanje fosilnog goriva. Sem toga povećana količina kiseonika pomaže da sav ugljen monoksid totalno sagori, količina goriva za istu snagu je manja pa je i količina ugljen dioksida na izduvu manja. Višak kiseonika i vodonika sagori u vodu dodajući time deo energije a posto se na izduvu automobila dobija vodena para koja ima manji toplotni kapacitet od ugljen-dioksida i temperatura izduva je manja. Rezultati dobijeni ovom računicom kažu sledeće: manje ugljen-monoksida CO, manje ugljen-dioksida CO2, povecana snaga motora i obrtni moment, smanjena potrosnja goriva. Višak kiseonika i vodonika u auspuhu sagori u vodenu paru. Sem toga na izduvu dobijamo i deo kiseonika. Odakle kiseonik? Ako ubrizgavamo manje goriva za isti broj obrtaja motora logicno je da će deo kiseonika iz vazduha biti višak. Višestruka dobit a uzimajućći u obzir ekologiju dobit je jos veća.

Primene u drugim oblastima

Uvek posmatramo prvo ono sto direktno utice na sopstveni novcanik pa smo se u ovom slucaju okrenuli ustedi goriva. Rezultati dobijeni prvim testiranjima izduvnih gasova bacaju svetlo na mnogo znacajniju oblast primene a to je industrija. U industriji primena skupih filtera za izduvne gasove je vec odavno obavezna. Uvodjenje HHO gasa u sagorevanje bi drasticno smanjilo stetne izduvne gasove popravljajuci njihovo sagorevanje. Ukoliko se usavrsi varijanta za industriju dobit je visestruka, kako ekoloska tako I finansijska. Sem toga dazbine koje industirja placa za ispustanje stetnih izduvnih gasova u atmosferu bi se smanjile. Da li ovo vazi kod nas ne znam ali na zapadu je ovo normalna stvar gde se dazbine placaju na osnovu karbon credita (carbon credits). O cemu se radi? Osnovna objasnjenja o karbon kreditu se mogu naci na internetu ali samo kao primer evo jedan link sa objasnjenjima, cenovnikom I novim projektima za smanjenje stetnih izduvnih gasova http://www.ecobusinesslinks.com/carbon_ ... uction.htm . Racunicu je lako izvesti iz svega navedenog.

Zaključak

Ugljen dioksud CO2 koriste biljke za fotosintezu i on je u tom slučaju koristan. Problem je što se u industriji on proizvodi u ogromnim količinama a šume sve više seku i uništavaju. Raspored energetskih nivoa ugljen-dioksida ima jednu specificnost da pri prijemu energije (svetlost) elektron prelazi u viši energetski nivo a pri povratku se vraća preko dva energetska podnivoa i pri tom oslobađa toplotu. Na taj način se sunčeva svetlost pretvara u toplotu što dovodi do zagrevanja atmosfere. Da je biljaka mnogo više problem zagrevanja ne bi bio toliko ubrzan poslednjih godina.
Sem problema sa ugljen-dioksidom postoji problem i sa fosilnim gorivom čije su količine ograničene pa je poslednji trenutak da se okrenemo nauci i pokušamo da što bolje iskoristimo postojeća znanja.
Mislim da je potencijal ovog projekta ogroman u svim oblastima industrije I da zasluzuje ulaganje u razvoj.


Dipl. biolog Dragana. S.

Avatar
jaro
bela tehnika
bela tehnika
Postovi: 1271
Pridružen: 21 Jun 2009, 11:53
Location: stara pazova
Contact person: jaro
Specialty: whitegoods

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao jaro » 12 Feb 2012, 13:03

Jedno pitanje: vozi li e neko jos danas na to?

I predlog: sledeci Fanzo susret treba da bude organizovan temastki na ovu temu, a prava stvar bi bila da svako ko to ima dodje sa takvim vozilom na susret!
Bez alata nema zanata!.....a bez znanja dzaba ti alat!

Avatar
Vojvoda
____
____
Postovi: 3369
Pridružen: 17 Dec 2006, 22:14
Location: Srbija
Contact person: Mirko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd, Karaburma

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Vojvoda » 12 Feb 2012, 14:00

Jaro, sve više ljudi se vozi sa tim (na to se ne može reći jer niko ne vozi auto samo na hho), priča je identična sa onom o TNG pre desetak godina. Još jedna novina čija priča je na početku je CNG ili metan. Taksisti po BG su se pomamili na to i razvališe se od kupovine Fiat Multiple Opel Zafire i još nekoliko modela sa fabričkim pogonom na to gorivo.
Budženje je majka zanata.
Ko dobro budži, bolje pare uzima.
http://www.youtube.com/watch?v=WBao61sI ... ture=share

Avatar
Majstor Duja
____
____
Postovi: 4171
Pridružen: 23 Avg 2006, 17:29
Location: Novi Sad - centar
Warranty service: http://www.elektrocentar.com
Contact person: Goran Duic
Specialty: tv-multimedia

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Majstor Duja » 12 Feb 2012, 14:25

Magnus Pyke je napisao:Ja sam pre 3 godine to ugradio na vise razlicitih motora. Usteda u gorivu je oko 33%, smanjenje ugljen dioksida je za vise od trecine a smanjenje ugljen monoksida je za 100x. Obrtni moment povecan za 5%. Najmanju ustedu goriva postize na plinu, oko 25%, dok je na dizelu i benzinu oko 30-33%. Da bi se ovo postiglo radio sam simulaciju signala sa sondi za kiseonik i lazirao podatke ka motornom kompjuteru. Temperatura na izduvu je 11 stepeni manja nego kad radi bez HHO generatora. Potrosnja struje iz akumulatora je bila 15A sto mi je i bio uslov pri razvoju ovog uredjaja da ne vuce vise od farova i pri toj struji sam dobijao oko 15-20l gasa. Hemijski ovo izgleda nemoguce ali je postignuto posebnim oblikom signala gde se HHO celija ponasala kao baterija i posle skidanja napona. Jos nekoliko desetina sekundi posle prekidanja struje celija je proizvodila gas. Lose strane HHO generatora su trosenje elektroda pa se zbog toga i zove braon gas jer dobija boju gvozdje oksida. ....

Zaključak

Ugljen dioksud CO2 koriste biljke za fotosintezu i on je u tom slučaju koristan. Problem je što se u industriji on proizvodi u ogromnim količinama a šume sve više seku i uništavaju. Raspored energetskih nivoa ugljen-dioksida ima jednu specificnost da pri prijemu energije (svetlost) elektron prelazi u viši energetski nivo a pri povratku se vraća preko dva energetska podnivoa i pri tom oslobađa toplotu. Na taj način se sunčeva svetlost pretvara u toplotu što dovodi do zagrevanja atmosfere. Da je biljaka mnogo više problem zagrevanja ne bi bio toliko ubrzan poslednjih godina.
Sem problema sa ugljen-dioksidom postoji problem i sa fosilnim gorivom čije su količine ograničene pa je poslednji trenutak da se okrenemo nauci i pokušamo da što bolje iskoristimo postojeća znanja.
Mislim da je potencijal ovog projekta ogroman u svim oblastima industrije I da zasluzuje ulaganje u razvoj.
Zanimljivo je slican tekst koriste jehovini svedoci kad obradjuju svoje "kandidate", reci nisu iste ali je postavka i apsolutni spin prisutan, i jedna od najosnovniji cinjenica iznetih u tekstu, za tvoju informaciju nije tacna jer se taj HHO gas uopste ne zove "braon" jer je mrke boje vec zato sto ga je navodno otkrio Yuri Brown (googlaj yuri brown hho). Ja se potpuno iskljucujem iz ove "diskusije" jer je potpuno besmislena i na nivou je dece u zabavistu...Vojvoda proziva nekog da mesa babe i zabe a sam pravi kardinalnu gresku u definisanju proizvedenog gasa (to radi i Magnus Pyke): "moze da proizvede 1 litru" ili "25 litara"....?!?
Za koje vreme, sat, dan, godinu dana?
...dalje, Pyke navodi neke posebne oblike signala (WTF? kockasti PWM...) i pad temeperature na izduvu od 11C, sta tek to dokazuje ?! ...da je zaslo Sunce pa vazduh nije vise toliko topao na ulazu ili je neko otvori vrata garaze prilikom ovog veoma osetljivog opita?? Pa tek rastvor koji se ponasa kao baterija, 10-tak sekundi nakon prekida napajanja?! Pa da li si ti cuo da gasovi ostaju zarobljeni u rastvoru i isparavaju tek po nastanku zasicenja istog ili nastave da isparavaju nakon prekida elektrolize sve dok se ne oslobode svi molekuli!
Umesto sto baljezgate o kojekakvim dostignucima koje ste postigli sa teglom i "malko pleka" (prevod: malo lima) pokusavajuci da to uvalite praznoglavoj i izgladneloj masi, raspitajte se sta su laboratoriski uslovi za dobijanje rezultata za OTO ili SUS motore:
- prostorija sa kontrolisanim sadrzajem smese vazduha, kontrolisana temperatura i vlaznost.
- tacno dozirani energent u vidu gasa ili tecnosti
- tacno izmerene vrednosti ostvarene i utrosene energije, itd...

Jos jednom, ove price mozete da prodate nekom chichi sto ide nedeljom u crkvu, nikad nije izasao iz svoje ulice u udaljenom i izolovanom selu u kom zivi ceo zivot i veruje da Zemlja pociva na ledjima kornjace koja pliva u beskrajnom okeanu ili da neko od vas "pregrize govno" i investira u sticanje laboratorijskih uslova, pozove teh. fakultet, medije kao i gradjane i uradi prezentaciju kako treba. Ako uspete i ako je ovo sto propovedate istina - bice para kao pleve!
U suprotnom, osnujte sektu - imacete vise uspeha i prekinite da davite s praznim laprdanjem po forumu...
Rule #1 "Always stand for what you believe, even if it means standing alone."

IvanBG
bela tehnika
bela tehnika
Postovi: 792
Pridružen: 07 Apr 2009, 13:44
Location: Beograd
Contact person: Ivan
Specialty: whitegoods

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao IvanBG » 12 Feb 2012, 14:27

Toliko cimanja radi uštede (kad je plin u pitanju) 20-25%? Neka hvala, pa i da je potrošnja samo 100W, meni je i to mnogo jer imam i slab alternator i slab motor (1.3) a često vozim kratke relacije. Najveća je ušteda kako vidim kod većih motora, a ko u današnje vreme tera veliku kubikažu (2.0+) taj ne verujem da je zainteresovan za ovako nešto... Ima tu još jedan problem, ako se počne masovnije ugrađivati, počeće da traže atest (kao što je bilo sa plinom). A da li mogu ti ručno pravljeni uređaji sutra da prođu atest? Hm, hm - teško. Mene čudi da se niko ovde nije zainteresovao za auto na struju, jer su to ljudi već pravili na ovim prostorima. Mislim da može i atest da se dobije relativno lako, puno je bezbednije a i ušteda veća. Jedino je problem visoka cena motora i baterija, ali posle se svakako isplati. Drugo, ne zavisiš više od cene goriva koja će neminovno ići gore za sve vrste (pa i CNG). Za nekog ko je iz ravnijih krajeva, ne mora uopšte jak motor (30-40 konja), e sad u BG bi bio problem - brdo do brda plus se vozi ludački pa je sve ispod 90 konja malo... :roll:

Avatar
Krajnc Karlo
Preminuo
Postovi: 456
Pridružen: 02 Jul 2009, 09:46
Location: Veternik
Contact person: Karlo
Specialty: tv-multimedia
Kontakt:

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Krajnc Karlo » 12 Feb 2012, 14:40

I ja se zvanično izvinjavam svakom ko je pomislio da su moji komenatri
uvredljive ili omalovažavajuće prirode.

Moja namera je bila da pomognem članovima foruma u bilo kom smislu.
Pa pošto ja uopšte nisam stručnjak za automobile
zvanično izjavljujem da više nikada neću učestvovati u
diskusijama za koje nisam kvalifikovan.

:pivopije:

:srce: :srce: :srce:
Make it idiot proof and someone will make a better idiot

Magnus Pyke
_
_
Postovi: 34
Pridružen: 28 svi 2009, 19:32
Location: Ravangrad

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Magnus Pyke » 12 Feb 2012, 14:43

Izvinjavam se na nepotpunoj informaciji; pricao sam o kolicini gasa dobijenoj u minuti. Ne pokusavam da prodam nikom nista jer vec dve i po godine ne radim nista po tom pitanju. Testovi na Masinskom fakultetu su debelo placeni. A to sto mi "baljezgamo" a Vasem mozgu nije dostupno ne treba da nas obelezavate kao sektase i lazove.

Po pitanju temperature izduva, da ste sve pazljivo procitali shvatili bi ulogu igljen dioksida u apsorpciji toplote proizvedene u cilindru i onjegovom odvlacenju dela energije iz goriva.

Avatar
buzdumra
gxu
gxu
Postovi: 6556
Pridružen: 22 Okt 2006, 20:14
Location: srbija

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao buzdumra » 12 Feb 2012, 16:15

pitanje za Magnus Pyke nista provokativno ili nesto slicno ...
Vidi elektrolizom napravis vodonik i sa druge strane kiseionik i sve to guras u usisnu granu motora zar nemislis da nece taj isti vodonik i kiseonik ponovo da se vezu zajedno ?
mislim da ces isti rezultat napraviti i sa vodenom parom , mozda cak i bolji ali to je takoder stetno po motor kako god okreno
:roll:
i kako mislis da turbina radi isto sto i ova skalamerija ? turbopunjac je sasvim nesto drugo podize stepen kompresije... a nije bitna samo kolicina kiseonika u cilindru druga stvar da mu ubacujes nitro koji veze kiseonik ...
i kako dobijas ozon (O3, IUPAC: trikisik) na kraju oksidacije?
proradijo mi net zahvaljujuci fanzi

Magnus Pyke
_
_
Postovi: 34
Pridružen: 28 svi 2009, 19:32
Location: Ravangrad

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Magnus Pyke » 12 Feb 2012, 16:57

Voda ne sagoreva kao kiseonik i vodonik. Sem toga put od proizvodnje kiseonika i vodonika do sagorevanja je jako kratak i vremenski i duzinski i oni ne uspeju u atomskom stanju da se vezu ni u molekule O2 i H2 vec ulaze u cilindre kao H i O. Zbog toga se i zove HHO generator jer proizvodi iz vode dva atoma vodonika i jedan kiseonika. Da bi se vodonik i kiseonik vezali u vodu treba im pokretac, varnica. Posto u cilindre sem HHO gasa ulazi i kiseonik iz usisa ne uspe sav kiseonik da sagori a pod dejstvom varnice prelazi u ozon. Vestacki stvoren ozon se ne zadrzava dugo u takvom stanju ali kao tezi molekul ostaje pri zemlji i kad bi svi imali vozila na HHO ovo bi bio ozbiljna problem.

Vraticu se na HHO samo da opisem rad turbine. Turbina motorima ubacuje pod pritiskom doddatnu kolicinu vazduha da bi gorivo bolje sagorelo. Problem pri ovom je sto prilikoom sabijanja vazduha on se greje i povecava svoju zapreminu. Da bi to anulirali postoje kuleri za usisni vazduh. Na primer na velikim nadmorskim visinama obicni motori gube snagu zbog razredjenog vazduha. Turbina ovaj problme resava. Da bi shvatili da se gas greje prilikom sabijanja, setite se pumpe za gume kad duvate gumu, ugreje se, zar ne.

Motorni kompjuter u autu je slozen sistem koji sve procese prati i podesava optimalnu smesu za maksimalno iskoristenje. To radi na osnovu kisonicke sonde u izduvu. Ako je vise kiseonika onda povecava doziranje goriva da se to anulira i obratno. Ubacivanjem kiseonika iz HHO motorni kompjuter dodaje kolicinu goriva. Tada se snaga motora znatno povecava. Zbog toga sam radio simulaciju signala sa lamda sonde i vracao je kompjuteru da shvati da je sve u redu i da smanji doziranje goriva. Na plinskim motorima se stavlja onaj jednostavni multivibrator da bi izgledalo kao da je sve u redu. Kada tog nema motorni kompjuter se napuni greskama i izbacuje chek engine. Kod auta koji se sami resetuju to nij eproblem ali kod Opela to ostaje o posle nece da radi dobro na benzinu. Ja sam radio za potrebe ispitivanja kontrolisani pojacavac signala sa sonde i tako podesavao potrosnju i snagu. Da se nastavilo sa razvojem planirao sam da razvijem poseban motorni kompjuter koji bi se kacio na dizne i upravljao sa njihovim otvaranjem na osnovu papucice gasa a radio sinhronizovano sa motornim kopjuterom i imao isto opterecenje na njemu da ne bi izbacio gresku za neispravnu diznu. Ponovo napominjem da motorni kopjuter prati sve procese u motoru i ima po algoritmu ocekivane odgovore na svaki signal i ako to ne dobije konstatuje gresku. Isti kopjuter koji sam planirao je trebao da prati signal sa lamda sonde i podesava snagu HHO generatora da ne bi proizvodio vise nego sto je potrebno.

Testove smo radili na vise razilicitih vozila i starije i novije generacije i na svima je postojala usteda. Sto se tice vode u sistemu to je toliko mala koliiciina da vlaga iz atmosfere vise utice. Ono sto nismo probali je montaza na motore sa turbo punjacem jer nismo znali da li ce pritisak u turbini izazivati eksplozije vodonika i kiseonika a ubacivanje gasa u usisnu granu posle turbine nne znam da li bi uspelo zbog povecanog pritiska na tom delu.

Posto ovo sve izgleda neverovatno, proucavanje ovog sam poceo na osnovu Stanley Meyer-ovog rada. Moja preporuka je da probate sami i uverite se da li to funkcionise ili ne. Seme koje se nalaze na netu za napajanje HHO ne rade posao. Nije opasno jer sve sto se proizvede odmah sagori. Imate i projekte varenja sa ovim gasom. Obavezno stavite babler i nepovratni ventil samo mu malo iskorigujte pritisak jer je prejak za ovu namenu. Sto se tice atesta radili smo i na tom pitanju i nismo uspeli da to uradimo. Jedni su govorili za to ne treba atest jer to nije gorivo a drugi su samo slegali ramenima.

Avatar
buzdumra
gxu
gxu
Postovi: 6556
Pridružen: 22 Okt 2006, 20:14
Location: srbija

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao buzdumra » 12 Feb 2012, 17:47

Neznam koliko brzo se 0 vezuje sa H pa mozda i pije vodu ova tvoja tvrdnja da se to brzo odigra sagorevanje pre nego sto se ovaj veze za H .,ali kad ti na kraju opet dobijes na izduvu O3. Znaci da te gasove sa izduva mozes da vratis u recimo drugi motor koje ovaj prvi druka pod pritiskom najmanje 7bara sa tim da na sledecem nivu dobijas ubrizgan ozon koji bi fantasticno goreo uz H. Zar ne ?neka onaj prvi motor radi samo za izdvajanje vodonika ovaj drugi bi trebalo da ima iskoriscenje 5x vece jer pri usisu bi vec pokretalo klip prema dmt.
zasto neko misli da to sve nije probano i pokusavano pre pa do sad ,. naucnici-timovi u labaratorijama razvijajiu stvari svaki dan i sve to proracunaju , na preradjenim motorima koji imaju promenjive radne zapremine i senzore detonacija kao i termo senzore,kamere u svakom cilindru. svaki dan dolaze na poso i samo se time bave ,. Prvo sto bi uradili na sportskim automobilima te prerade :pivopije:
zar nije jednostavnije razviti hibrid cujem da sad imaju i nekakve baterije koje se pune do max za 5-10 min kad koci puni , kad ide nizbrdo pali mu se punjenje itd ...daleko bolji odziv daje el. motor (mislim da je f1 radio nesto slicno kad koci puni se i kad stisne gas sva energija iz kocenja zajedno sa energijom motora pretvara se u obrtni moment ..) mada sam odletijo u off
proradijo mi net zahvaljujuci fanzi

Avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 24719
Pridružen: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Stolle » 12 Feb 2012, 17:52

Diskutujte, slažite se, ne slažite, kako god, ali bez uvredljivih komentara. Molim sve članove foruma da se pridržavaju ovoga. :uca:
"29 poslednjih dana u mesecu je najteže"

Avatar
Vojvoda
____
____
Postovi: 3369
Pridružen: 17 Dec 2006, 22:14
Location: Srbija
Contact person: Mirko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd, Karaburma

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Vojvoda » 12 Feb 2012, 18:01

Mislim da Duja u celu priču ne bi verovao taman da sam isproba auto sa i bez hho. Nekome je teško prihvatiti celu priču, nekome lako. Nebitno, nema ljutnje. Ja ću ovo probati na svom autu i ako ne bude radilo - vodim Duju na pivo. Ako bude radilo - opet vodim Duju na pivo. :lala: :pivopije:
Budženje je majka zanata.
Ko dobro budži, bolje pare uzima.
http://www.youtube.com/watch?v=WBao61sI ... ture=share

Avatar
buzdumra
gxu
gxu
Postovi: 6556
Pridružen: 22 Okt 2006, 20:14
Location: srbija

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao buzdumra » 12 Feb 2012, 18:17

ja opet nek pijem sam lolzi lolzi
proradijo mi net zahvaljujuci fanzi

Avatar
Vojvoda
____
____
Postovi: 3369
Pridružen: 17 Dec 2006, 22:14
Location: Srbija
Contact person: Mirko
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Beograd, Karaburma

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao Vojvoda » 12 Feb 2012, 20:51

lolzi lolzi lolzi
Možeš i ti u ekipu, to bar nije problem. :pivopije:
Budženje je majka zanata.
Ko dobro budži, bolje pare uzima.
http://www.youtube.com/watch?v=WBao61sI ... ture=share

Avatar
fanzo
Site Admin
Site Admin
Postovi: 20541
Pridružen: 02 Avg 2006, 06:41
Location: Bački Petrovac, Srbija
Phone number: 0038121781575
Specialty: tv-multimedia
Lokacija: Bački Petrovac
Kontakt:

Re: Auto na vodu-pogledati

Post napisao fanzo » 13 Feb 2012, 08:03

nike je napisao:Može li vako?

slika
Kamiondžije ... Paja i Jare lolzi :tooo:
Znam da kad baciš kofu vode na vatru da bude booomm.. :lala:
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano
    Zadnji post

Natrag na “Kafana - Pab - Bircuz”