Post
napisao frigoservisbata » 17 Apr 2014, 22:55
Majstore imam problem klima mi ne radi kako treba.
Odem vidim nova klima.Pitam gazdu kad je ovo montirano?,Kaze pre neki dan.Pa sto ste zvali mene,sto niste zvali majstora koji Vam je montirao.Kaze zvao sam ga,ali on samo montira klime,ne popravlja ih.A odakle Vama moj broj telefona?Pise na garantnom listu.Pa sto mene niste zvali da Vam namontiram:Ovi iz radnje mi dali njegov broj telefona.Ja ok.Pogledam klimu,masni holenderi...Kazem ja njemu,ja ovo moram da demontiram i da ponovo prepakujem sve,kao i da na kraju napunim uredjaj.to ce da kosta toliko i toliko.Kaze on pa to je vise nego sto sam platio montazu!Ja mu odgovaram,jeste al ja sad treba da uradim demontazu,pertlovanje,montazu i punjenje,ili zovite majstora sto Vam je montirao klimu.Posle nekoliko sec odgovara,necu njega vise da zovem uradite to....
I ovo je bilo mnogo puta,al sta ces.Nikad vise me nije zvao.Zao mi je takvih likova.
Jos jedna situacija(nema mesec dana)
Zamrzivac sanducar pod garancijom.Prijava kvara slabo hladi!
Dodjem pitam u cemu je problem,kaze gazdarica slabo hvata led na stranice i navodno se pokvarilo neko meso unutra.Pogledam uredjaj sve deluje ok,izmerim temperaturu u sanduku -30.sacekam da iskljuci termostat,sacekam da ukljuci i sve ok.kazem ja njima uredjaj ispravan,mozda je bilo nekih strujnih udara,ali nemoguce je da se pokvari meso.gazdarica opet kako se pokvarilo meso,kako ne hvata led itd.Izadje ona,ja pitam gazdu,kada Vam se pokvarilo meso,veli on nemam pojma.Vidim ja koliko je sati i lepo im kazem da je uredjaj ispravan,te da ce morati da plate troskove dolaska i konstataciju kvara,jer je neosnovana reklamacija.Pogledaju se oni i sledi komentar,sta da platimo kad je uredjaj pod garancijom!Ja im kazem da jeste uredjaj pod garancijom,ali je isti ispravan.Gazdarica kaze,nije ispravan!Puca mi film i kazem joj,imate pravo da se zalite centralnom servisu,kao i da reklamirate ponovo uredjaj,te da zahtevate da posalju drugi servis ako sumnjate na nasu strucnu kvalifikaciju i dijagnozu,a sto se tice leda,njega i ne treba da bude,tj.samo po malo a ne sante,tada nesto nije u redu....
posle petnaestak minuta,donose pare,dobijaju racun i radni nalog,koji nije gospodja htela da potpise.
Nisam vise dobijao prijavu kvara od tih ljudi.
Najvise boli kad treba da se plati...
Bolje je biti malo lud, nego malo pametan.