Pozdrav,
radi se o skodi favorit 1.3l 1991 gp, sa elektronskim karburatorom Pierburg 2EE,
Auto pali normalno, kad se ugrije stalno varira ler gas, od 700 do 1400 o/min.
Karburator je detaljno ociscen, sve elektronske komponente ispitane, instalacija u redu. Blink kod pokazuje 111 kod, znaci bez gresaka. Dali moze da bude do racunara? Da li je ko imao slican problem.
Skoda favorit 135LE podize i smanjuje gas
Urednik: Barbarella56
Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
- miodrag popovic
- gx
- Postovi: 3287
- Pridružen: 08 Nov 2006, 21:08
- Location: Srbija
- Phone number: 00381638773821
- Specialty: tv
- Lokacija: Pančevo Braće Jovanović 56
Re: Skoda favorit 135LE podize i smanjuje gas
Jesi zamenio dihtung izmedju karburatora i usisne grane kada si skidao karburator[obavezno se menja]?Takodje proveri i dihtung izmedju usisne i glave motora,problem podsjeca na fals vazduh
Ko izgubi dobitak, taj dobija gubitak
- Stolle
- Preminuo
- Postovi: 19099
- Pridružen: 12 Avg 2006, 23:35
- Location: Srbija
- Specialty: tv-multimedia
- Lokacija: Dimitrovgrad
Re: Skoda favorit 135LE podize i smanjuje gas
Najpre zameni sva creva oko motora ako nisu već menjana. Veoma lošeg kvaliteta su, kaučuka izgleda uopšte nema.
Kalem u razvodniku paljenja često crkava kod njih, mada po opisu kvara ne bi trebalo da je to.
Imao sam davno favorit 136LS, imam i servisnu knjigu, ako ti šta zatreba...
Kalem u razvodniku paljenja često crkava kod njih, mada po opisu kvara ne bi trebalo da je to.
Imao sam davno favorit 136LS, imam i servisnu knjigu, ako ti šta zatreba...
"29 poslednjih dana u mesecu je najteže"
Re: Skoda favorit 135LE podize i smanjuje gas
Nosac karburatora je zamjenjen, pogledacu i dihtung izmedju usisne grane i glave motora, mada mislim da je ok.Hvala
Re: Skoda favorit 135LE podize i smanjuje gas
Pozdrav, evo javljam se nakon duzedg vremena, ako nekog jos zanima sta sam rijesio sa skodom:
auto sam vratio vlasniku nakon detaljnog pregleda svih elektronskih komponenti na karburatoru, kablova, naponskih nivoa, mjernih vrijednosti ntc otpornika i drugih senzora. Jedino je lambda sonda bila otisla, i nju sam zamjenio, ali je problem ostao nerijesen. Takodje sam provjerio sva crijeva, dihtunge da negdje ne uvlaci zrak u usisnu granu mimo same grane,ali nista. Sumnjam jos na racunar, ali nisam nigdje uspio da pronadjem isti da probam,
Vlasnik je rekao da ce on da ga nabavi pa da onda dodje da probamo i to.
Javicu ako sta rijesimo
auto sam vratio vlasniku nakon detaljnog pregleda svih elektronskih komponenti na karburatoru, kablova, naponskih nivoa, mjernih vrijednosti ntc otpornika i drugih senzora. Jedino je lambda sonda bila otisla, i nju sam zamjenio, ali je problem ostao nerijesen. Takodje sam provjerio sva crijeva, dihtunge da negdje ne uvlaci zrak u usisnu granu mimo same grane,ali nista. Sumnjam jos na racunar, ali nisam nigdje uspio da pronadjem isti da probam,
Vlasnik je rekao da ce on da ga nabavi pa da onda dodje da probamo i to.
Javicu ako sta rijesimo
-
- Slične teme
- Odgovori
- Pregledano
- Zadnji post
-
- 6 Odgovori
- 8662 Pregledano
-
Zadnji post napisao xipsilon
08 Dec 2009, 07:53
-
-
Opel Kadet 1.2 neravnomjeran ler gas (reseno)
napisao xipsilon » 21 Avg 2010, 21:31 » u Autoelektronika - 7 Odgovori
- 1673 Pregledano
-
Zadnji post napisao xipsilon
28 Nov 2010, 18:41
-
-
- 4 Odgovori
- 1363 Pregledano
-
Zadnji post napisao milan_lep
06 Mar 2011, 00:32
-
- 9 Odgovori
- 1892 Pregledano
-
Zadnji post napisao nec
18 Avg 2009, 18:28