Imam problema sa Audi A3, 1.6, 2000. godina, 155 000 km. Motor je AKL.
U zadnje vrijeme se dešava da teško upali kad je motor zagrijan. Vergla ali nikako da ulovi.
Nakon toga u vožnji počme dosta jako trzati (od cca. 3000 okr/min) i kazaljka obrtomjera opadne.
Kada je auto hladan pali od prve i vozi normalno bez ikakvih trzanja (i dok se sasvim zagrije sve je i dalje ok).
Jedino je stalno prisutan malo nemiran rad u leru (osjete se lagane vibracije na karoseriji).
Dijagnostika ne pokazuje nikakve greške.
Svaka pomoć je dobrodošla.
Pozdrav
Audi A3 problem
Urednik: Barbarella56
Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
-
- _
- Postovi: 8
- Pridružen: 08 Jan 2008, 03:04
- Lokacija: zrenjanin
Re: Audi A3 problem
pogledaj na dijagnostici kolika je temp motora, kod njega termo davac ima 4 izvoda, 2 idu na tablu i dva na kompjuter motora, mozda daje lazan podatak kompjuteru (dok je na tabli ok bilo je takvih slucajeva) pa ga komjuter presipa (pokazuje da je hladniji nego sto stvarno jeste pa onda hoce hladan da radi a kad se ugreje poblentavi).
probaj pa javi
probaj pa javi
Re: Audi A3 problem
Evo da napišem šta sam napravio i kakvo je stanje.
Kontakt sprejem sam očistio većinu konektora senzora.
Skinuo sam i očistio klapnu, te MAF senzor.
Senzor temp. motora je ok, dijagnostika pokazuje dobru temp.
Nakon toga napravio sam adaptaciju klapne. Auto je dobro upalio ali je ler gas varirao i bio povišen.
Pojavila se greška:
1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
19-00 - Lower Limit
Nakon toga skidam neg. pol akumulatora na cca. 15 min i time resetiram ECU ali bez promjene.
Dalje radim resetiranje ECU na početne vrijednosti: Engine 01 - Adaptation 10 - Channel 00 - Save - Done.
Ponavljam adaptaciju klapne.
Nakon toga je ler gas ok na oko 860 - 900 rpm.
Auto za sada super pali i hladan i vruć , odlično vuče, ali ću tek kroz određeno vrijeme vidjeti dali će i dalje dobro paliti vruć, te dali je problem riješen ili ne.
Ler gas je bolji i mirniji nego je bio ali ipak se tu i tamo još osjeti variranje i podrhtavanje karoserije.
Hvala na prijedlozima i pomoći.
Pozdrav
Kontakt sprejem sam očistio većinu konektora senzora.
Skinuo sam i očistio klapnu, te MAF senzor.
Senzor temp. motora je ok, dijagnostika pokazuje dobru temp.
Nakon toga napravio sam adaptaciju klapne. Auto je dobro upalio ali je ler gas varirao i bio povišen.
Pojavila se greška:
1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
19-00 - Lower Limit
Nakon toga skidam neg. pol akumulatora na cca. 15 min i time resetiram ECU ali bez promjene.
Dalje radim resetiranje ECU na početne vrijednosti: Engine 01 - Adaptation 10 - Channel 00 - Save - Done.
Ponavljam adaptaciju klapne.
Nakon toga je ler gas ok na oko 860 - 900 rpm.
Auto za sada super pali i hladan i vruć , odlično vuče, ali ću tek kroz određeno vrijeme vidjeti dali će i dalje dobro paliti vruć, te dali je problem riješen ili ne.
Ler gas je bolji i mirniji nego je bio ali ipak se tu i tamo još osjeti variranje i podrhtavanje karoserije.
Hvala na prijedlozima i pomoći.
Pozdrav
-
- _
- Postovi: 8
- Pridružen: 08 Jan 2008, 03:04
- Lokacija: zrenjanin
Re: Audi A3 problem
ta greska sto ti pokazuje to je sama klapna unutra ima dva potenciometra koji citaju polozaj pedale i salju u kompjuter motora moguce da su zaprljani,
i reci jos da li auto ima plin i ako ima koji uredjaj je u pitanju da li je na mesac ili sekvent ili lambda kontrol.
i reci jos da li auto ima plin i ako ima koji uredjaj je u pitanju da li je na mesac ili sekvent ili lambda kontrol.
Re: Audi A3 problem
Zaboravio sam napisati, ta greška je nestala nakon reseta ECU na tvorničke postavke kada se i ler gas popravio.
Očito se čišćenjem klapne i MAF promijene uvjeti rada koji više ne odgovaraju onome što je ECU imao u memoriji.
Nakon reseta ECU ponovo krene s "učenjem".
Auto nema plin.
Pretpostavljam da bi ler gas koji je bolji, ali ipak nije sasvim miran, mogao biti radi falš zraka koji vuče negdje.
To ću probati nekako ispitati.
Pozdrav
Očito se čišćenjem klapne i MAF promijene uvjeti rada koji više ne odgovaraju onome što je ECU imao u memoriji.
Nakon reseta ECU ponovo krene s "učenjem".
Auto nema plin.
Pretpostavljam da bi ler gas koji je bolji, ali ipak nije sasvim miran, mogao biti radi falš zraka koji vuče negdje.
To ću probati nekako ispitati.
Pozdrav
-
- Slične teme
- Odgovori
- Pregledano
- Zadnji post
-
- 4 Odgovori
- 1944 Pregledano
-
Zadnji post napisao skyline-GTR
19 Nov 2015, 11:52
-
-
Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
napisao Catfisher89 » 29 Dec 2019, 10:47 » u Autoelektronika - 11 Odgovori
- 8173 Pregledano
-
Zadnji post napisao tiksi
29 Jul 2023, 23:30
-
-
- 1 Odgovori
- 746 Pregledano
-
Zadnji post napisao cubica
06 Feb 2023, 16:01