Audi A3 problem

Autoelektronika - Elektronski sistemi u vozilu

Urednik: Barbarella56

Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
tvrkic
_
_
Postovi: 44
Pridružen: 23 Jun 2008, 12:15
Location: Zagreb

Audi A3 problem

Post napisao tvrkic » 10 Jan 2011, 23:50

Imam problema sa Audi A3, 1.6, 2000. godina, 155 000 km. Motor je AKL.
U zadnje vrijeme se dešava da teško upali kad je motor zagrijan. Vergla ali nikako da ulovi.
Nakon toga u vožnji počme dosta jako trzati (od cca. 3000 okr/min) i kazaljka obrtomjera opadne.
Kada je auto hladan pali od prve i vozi normalno bez ikakvih trzanja (i dok se sasvim zagrije sve je i dalje ok).
Jedino je stalno prisutan malo nemiran rad u leru (osjete se lagane vibracije na karoseriji).
Dijagnostika ne pokazuje nikakve greške.
Svaka pomoć je dobrodošla.

Pozdrav

delboyrodney
_
_
Postovi: 8
Pridružen: 08 Jan 2008, 03:04
Lokacija: zrenjanin

Re: Audi A3 problem

Post napisao delboyrodney » 13 Jan 2011, 00:32

pogledaj na dijagnostici kolika je temp motora, kod njega termo davac ima 4 izvoda, 2 idu na tablu i dva na kompjuter motora, mozda daje lazan podatak kompjuteru (dok je na tabli ok bilo je takvih slucajeva) pa ga komjuter presipa (pokazuje da je hladniji nego sto stvarno jeste pa onda hoce hladan da radi a kad se ugreje poblentavi).
probaj pa javi

Avatar
toce
gx
gx
Postovi: 2260
Pridružen: 25 Apr 2007, 22:41
Location: Makedonija

Re: Audi A3 problem

Post napisao toce » 13 Jan 2011, 03:18

Pogledaj lepo sve konektore da nema na neki konektor korozije.
TOCE

tvrkic
_
_
Postovi: 44
Pridružen: 23 Jun 2008, 12:15
Location: Zagreb

Re: Audi A3 problem

Post napisao tvrkic » 16 Jan 2011, 16:00

Evo da napišem šta sam napravio i kakvo je stanje.
Kontakt sprejem sam očistio većinu konektora senzora.
Skinuo sam i očistio klapnu, te MAF senzor.
Senzor temp. motora je ok, dijagnostika pokazuje dobru temp.
Nakon toga napravio sam adaptaciju klapne. Auto je dobro upalio ali je ler gas varirao i bio povišen.
Pojavila se greška:

1 Fault Found:
00533 - Idle Speed Regulation
19-00 - Lower Limit

Nakon toga skidam neg. pol akumulatora na cca. 15 min i time resetiram ECU ali bez promjene.
Dalje radim resetiranje ECU na početne vrijednosti: Engine 01 - Adaptation 10 - Channel 00 - Save - Done.
Ponavljam adaptaciju klapne.
Nakon toga je ler gas ok na oko 860 - 900 rpm.
Auto za sada super pali i hladan i vruć , odlično vuče, ali ću tek kroz određeno vrijeme vidjeti dali će i dalje dobro paliti vruć, te dali je problem riješen ili ne.
Ler gas je bolji i mirniji nego je bio ali ipak se tu i tamo još osjeti variranje i podrhtavanje karoserije.

Hvala na prijedlozima i pomoći.

Pozdrav

delboyrodney
_
_
Postovi: 8
Pridružen: 08 Jan 2008, 03:04
Lokacija: zrenjanin

Re: Audi A3 problem

Post napisao delboyrodney » 17 Jan 2011, 00:16

ta greska sto ti pokazuje to je sama klapna unutra ima dva potenciometra koji citaju polozaj pedale i salju u kompjuter motora moguce da su zaprljani,
i reci jos da li auto ima plin i ako ima koji uredjaj je u pitanju da li je na mesac ili sekvent ili lambda kontrol.

tvrkic
_
_
Postovi: 44
Pridružen: 23 Jun 2008, 12:15
Location: Zagreb

Re: Audi A3 problem

Post napisao tvrkic » 17 Jan 2011, 10:38

Zaboravio sam napisati, ta greška je nestala nakon reseta ECU na tvorničke postavke kada se i ler gas popravio.
Očito se čišćenjem klapne i MAF promijene uvjeti rada koji više ne odgovaraju onome što je ECU imao u memoriji.
Nakon reseta ECU ponovo krene s "učenjem".
Auto nema plin.
Pretpostavljam da bi ler gas koji je bolji, ali ipak nije sasvim miran, mogao biti radi falš zraka koji vuče negdje.
To ću probati nekako ispitati.

Pozdrav

Odgovori
  • Slične teme
    Odgovori
    Pregledano
    Zadnji post

Natrag na “Autoelektronika”