Stranica: 1/1.

Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji

Napisan post: 01 Apr 2013, 12:41
napisao nike
VIN: WF0NXXGBBNTS90601

Imam popriličan problem sa ovim Fordom.
Kupio sam ga prije dva tjedna i već mi treći put neće da pali. Prva dva puta je bilo do dotrajale izolacije instalacija oko motora što je lako riješeno međutim ovaj put je do blokade motora od strane ECU.
Naime, kad pokušam upaliti motor, signalna lampa od PATS-a blinka 1 minutu brzim treptajima da bi nakon toga pokazala kod 16 (jednom kratko, pauza, 6 puta kratko i tako u krug).
Po opisu koda to bi trebalo biti da nema komunikacije između ECU i PATS.

Bio je jedan momak koji se bavi sa elektronikama u autu i ispitao antenu i još nešto oko toga i rekao da treba ponovo programirati ključ.
Imam ja i master ključ (crveni) i obični ključ ali ni jedan ne poništava ovaj gore opisani kod greške.
Rečeno mi je da treba to (reprogramiranje ključeva) da se napravi u ovlaštenom servisu s njihovim kompjuterom.
Osim toga, rečeno mi je da ovaj moj ECU jedini nema mogućnost da se isključi funkcija imobilizacije, koju bi ja najrađe isključio.

Ima li ko kakvih iskustava sa ovim?

Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji

Napisan post: 01 Apr 2013, 13:26
napisao buzdumra
dizel? 2.0 tddi? ili...? moguce da je komunikacija imo - pumpa ??

Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji

Napisan post: 01 Apr 2013, 14:00
napisao skyline-GTR
Najk da krenemo redom ...

1. Odlazak na dijagnostiku??
2. Tacna godina auta?? (1996-2000 neznaci nista)
3. Koji je motor??
4. Broj motornog kompa??
5. Mate Lulic (Kastel Kambelovac) dobar majstor

Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji

Napisan post: 01 Apr 2013, 14:14
napisao rubin_miki
samo da dopunim, U VOZNJI ili u mestu dok radi auto, ne moze da se ugasi zbog IMMO-a.tako da nije uopste iskljuceno da imate dodatnih problema sa instalacijom.

Re: Ford Mondeo MKII 2.0 karavan (1996-2000) ugasio se u vožnji

Napisan post: 01 Apr 2013, 16:12
napisao nike
Da odgovorim svima!

U vožnji! Uspio sam na zaletu da ga parkiram čovjeku u dvorište.

Nije dizel! Benzin 2.0I tj. 136 konja. Mislim da je 10-ti 1996-te. Nisam siguran.

P.S. Nije da ne može da se ugasi, jer se , faktički, ugasio!
Tj. UGASIO SE U VOŽNJI! :m:
Kako da to sad prezentiram, osim onako kako je!

ECU je tip EEC V (rimski 5)

Broj na njemu:97BB-12A650-SC

Meni treba EEC V 97BB-12A650-ACB

Treba mi ovaj drugi da mogu isključiti imobilizator i zato što je sad u autu ručni mjenjač a originalni ECU je za automatski mjenjač kakav je bio originalno na autu.
Pošto imam problema i sa ler gasom i sa trzanjem i sa okljevanjem kod dodavanja gasa, pretpostavljam da je dio tih problema vezan sa tim što "mozak" misli da je još uvijek automatik. Zato sam odlučio promjeniti ECU i obaviti to kako treba.

Dakle, šta kažu iskusniji, dali sam na pravom tragu ili ne.

Ako netko ima ovaj drugi ECU, što ga tražim, neka me kontaktira na nmarkovi@yahoo.com