Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Urednik: Barbarella56
Pravila foruma
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
-
- _
- Postovi: 2
- Pridružen: 29 Dec 2019, 10:26
- Location: Serbia
- Specialty: computers
Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
AUTO ELEKTRONIKA
VRSTA VOZILA:PUTNICKI
PROIZVOĐAČ: PEUGEOT
MODEL: 307 2.0 HDI
GODIŠTE:2001
****************************
PREDMET SERVISIRANJA: VENTILATOR KABINE
IME/PROIZVOĐAČ:NE ZNAM
OZNAKE:NE ZNAM
OZNAKE DODATNE: NE ZNAM
****************************
SIMPTOMI:
(ukratko, kratak opis kvara)
DETALJAN OPIS KVARA:
(detaljno, ako je potrebno)Radi se o digitalnoj klimi,kada je upalim na najjace radi 10 sukundi i onda se samo utisa,a ventilator proizvodi neki zvuk kao da se muci ili se zaglavio...nisam siguran,
kada pritisnem off da ugasim i odmah upalim opet proradi radi 10 sekundi i opet sve isto!Da napomenem da iako proizvodi taj cudan zvuk kao da se muci on ipak duva kao recimo da je na jedan i po otprilike,znaci greje ali ako zelim da duva jako moram ga cesto gasiti i paliti...tako je inace na svakoj brzini da ne mislite da je samo na najjace!Da li je neko imao ista slicno?Majstor kod kog sam bio je rekao da nista slicno nije video,da ventilator ili radi ili ne radi i da mu je ovo jako cudno ponasanje ventilatora!
PREDUZETE RADNJE:
Bio kod majstora koji mi je rekao da mora da temeljno istrazuje sta moze biti jer ovo jos nije imao
VRSTA VOZILA:PUTNICKI
PROIZVOĐAČ: PEUGEOT
MODEL: 307 2.0 HDI
GODIŠTE:2001
****************************
PREDMET SERVISIRANJA: VENTILATOR KABINE
IME/PROIZVOĐAČ:NE ZNAM
OZNAKE:NE ZNAM
OZNAKE DODATNE: NE ZNAM
****************************
SIMPTOMI:
(ukratko, kratak opis kvara)
DETALJAN OPIS KVARA:
(detaljno, ako je potrebno)Radi se o digitalnoj klimi,kada je upalim na najjace radi 10 sukundi i onda se samo utisa,a ventilator proizvodi neki zvuk kao da se muci ili se zaglavio...nisam siguran,
kada pritisnem off da ugasim i odmah upalim opet proradi radi 10 sekundi i opet sve isto!Da napomenem da iako proizvodi taj cudan zvuk kao da se muci on ipak duva kao recimo da je na jedan i po otprilike,znaci greje ali ako zelim da duva jako moram ga cesto gasiti i paliti...tako je inace na svakoj brzini da ne mislite da je samo na najjace!Da li je neko imao ista slicno?Majstor kod kog sam bio je rekao da nista slicno nije video,da ventilator ili radi ili ne radi i da mu je ovo jako cudno ponasanje ventilatora!
PREDUZETE RADNJE:
Bio kod majstora koji mi je rekao da mora da temeljno istrazuje sta moze biti jer ovo jos nije imao
- sim
- gxu
- Postovi: 1117
- Pridružen: 09 Jul 2009, 21:43
- Location: Krusevac
- Warranty service: Bela tehnika
- Contact person: Ivan
- Phone number: 0038162303936
- Specialty: whitegoods
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Mozda zatezu biksne.
Treba doci do ventilatora i podmazati ga i videti da li se lako okrece. Ako je on ok onda elektronika.
Treba doci do ventilatora i podmazati ga i videti da li se lako okrece. Ako je on ok onda elektronika.
SIMkom
- jaro
- bela tehnika
- Postovi: 1171
- Pridružen: 21 Jun 2009, 11:53
- Location: stara pazova
- Contact person: jaro
- Specialty: whitegoods
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Da, majstoru se verovatno nije radilo.
Moguce da ima kontrolu struje, pa udje u zastitu. Neko ce reci vise.
A na otpadu verujem da se gadjaju tim ventilatorima, hocu reci sumnjam da je skup. Skupo je skiniti ga i vratiti.
Moguce da ima kontrolu struje, pa udje u zastitu. Neko ce reci vise.
A na otpadu verujem da se gadjaju tim ventilatorima, hocu reci sumnjam da je skup. Skupo je skiniti ga i vratiti.
Bez alata nema zanata!.....a bez znanja dzaba ti alat!
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Trebalo bi doci do ventilatora i prekontrolisati dali ima necega sto bi ga moglo kociti ( lisce ili neka grancica ), prekontrolisati dali peraja u svom lezistu nemaju lufta - praznog hoda. Na osnovu pomenutog znace se dali je prljavstina upitanju ili istrosenost kliznog lezaja koji se nemoze tek tako podmazati.
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
tipujem da nije do toga..
ali ako je auto kod majstora zasto pozurivati stvar?
ali ako je auto kod majstora zasto pozurivati stvar?
proradijo mi net zahvaljujuci fanzi
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Kad sam napisao: " prekontrolisati dali peraja u svom lezistu nemaju lufta - praznog hoda '', nisam se pravilno izrazio. Prazan hod moze biti u delu kliznog lezaja-biksne i osovine na kom se nalazi peraje-ventilator. Ako je stvarno tako kako je nas clan napisao a nije jos odvezen auto mogao bi odvojiti malo vremena i videti u cemu je problem.
-
- _
- Postovi: 2
- Pridružen: 29 Dec 2019, 10:26
- Location: Serbia
- Specialty: computers
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Auto nije kod majstora jer smo se dogovorili da dodjem posle praznika jer treba da odvoji vreme i trazi sta je?E sad da ventilator negde zaglavljuje,po mom misljenju ne bi proradio cim ga ugasim-upalim,i uvek radi 10 sekundi pa se utisa-ne prestane potpuno da radi,odredjena snaga duvanja postoji ali da bih dobio bas bas jako duvanje moram opet da ugasim-upalim!Inace da napomenem da danas kupujem novi adekvatan akumulator jer su mi pri prodaji uvalili akumulator snage 52 ah pa me zanima da li mozda elektronika zeza jer nema adekvatno snabdevanje strujom???Hocu da ubacim 74ah 680A
- meto981
- bela tehnika
- Postovi: 28
- Pridružen: 02 Sep 2011, 21:35
- Location: Makedonija
- Warranty service: LG, BEKO, VIVAX, QUADRO, INDESIT, ELEKTROLUX.
- Contact person: Meto
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
https://www.ebay.com/itm/Citroen-C4-Peu ... 1801809169
probaj sa ovo ja sam stim resio problem isto je bilo i kod mog 307cc
probaj sa ovo ja sam stim resio problem isto je bilo i kod mog 307cc
-
- _
- Postovi: 58
- Pridružen: 07 Avg 2018, 17:18
- Location: kikinda
- Specialty: automotive
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Generalno problem kreće od motora a posledice su uvek vidljive koje majstori većinom rešavaju:
Hladan lem na reostatu, nagorele žice, konektori.....
Crkao reostat-ili stalno radi na maximumu ili uopšte neradi
Po nekad bude upravljanje klimom i ventilaciom. Veoma retko
Majstori autoelektričari često zamene neispravan deo i većinom posle par meseci ponovo imamo problem a zašto?
Niko ne meri struju koju sam motor povlači. U normalnom radu motor bi pri punom obrtaju bez otpora trebao vući ispod 10A, čako oko 5-6A
Čim motor iz nekog razloga ima opterećenje struja enormno raste i uglavnom reostat strada ili žice gore , konektori stradaju..... U krugu gde ima najveći miliomski otpor
Po opisu definitivno je tvoj problem u motoru i imaš sreće što elektronika još radi ali neće dugo tako kada koči motor struje idu i preko 50 pa i mnogo više ampera. I tada verovatno proradi zaštita od pregrevanja NTC i isključi tj zablokira reostat.
Autoelektričarima je problem doći do motora jer je to veliki posao pa ga često i nediraju..... jer vrti.....
Uglavnom kvar je nastao jer je voda doprla do motora (proveriti odvodne kanale garant su puni lišća) u piksnama (bronzanim čaurama-ležajevima) od vode i prašine promer rupe se smanji i osovina rotora nemože da se okreće.
Potrebno je skinuti motor i izremontovati.
Remont: Rastaviti motor u delove i oprati svaki deo detaljno, osušiti, podmazati WD40 i razraditi, po potrebi išmirglati neki deo i doraditi, podmazati rotirajuče delove sa grafitnom ili nekom masti. OBVEZNO DOBRO OĆISTITI KOLEKTOR. Kako se troše četkice zapadaju između kolektora rotora i kada te kanale napune do samih bakarnih limova preko kojih četkice trče, pošto je grafit provodan prespaja namotaje rotora i STRUJA JE ENORMNA......
Posle sastavljanja obavezno izmeriti struju kada ventilator radi u praznom hodu bez buke i lomljave..... koja je verovatno otklonjena. Takav motor može da se vrati na mesto.
Ovako retko ko radi većinom se menjaju delovi "novi" sa otpada koji su dobri u najmanju ruku koliko i vaši jer je skinuto sa auta sličnih godina.....
Ja sam pobornik remonta originalnog dela sa auta a ako je stanje katastrofalno menjati ga drugim......
Postaviću i sliku reostata mislim da je kao na tvom autu pa ako nekom pomogne pomoglo je.
https://youtu.be/H7kZB6H0Mq4
https://www.youtube.com/watch?v=MvH__sw8Yhk
Hladan lem na reostatu, nagorele žice, konektori.....
Crkao reostat-ili stalno radi na maximumu ili uopšte neradi
Po nekad bude upravljanje klimom i ventilaciom. Veoma retko
Majstori autoelektričari često zamene neispravan deo i većinom posle par meseci ponovo imamo problem a zašto?
Niko ne meri struju koju sam motor povlači. U normalnom radu motor bi pri punom obrtaju bez otpora trebao vući ispod 10A, čako oko 5-6A
Čim motor iz nekog razloga ima opterećenje struja enormno raste i uglavnom reostat strada ili žice gore , konektori stradaju..... U krugu gde ima najveći miliomski otpor
Po opisu definitivno je tvoj problem u motoru i imaš sreće što elektronika još radi ali neće dugo tako kada koči motor struje idu i preko 50 pa i mnogo više ampera. I tada verovatno proradi zaštita od pregrevanja NTC i isključi tj zablokira reostat.
Autoelektričarima je problem doći do motora jer je to veliki posao pa ga često i nediraju..... jer vrti.....
Uglavnom kvar je nastao jer je voda doprla do motora (proveriti odvodne kanale garant su puni lišća) u piksnama (bronzanim čaurama-ležajevima) od vode i prašine promer rupe se smanji i osovina rotora nemože da se okreće.
Potrebno je skinuti motor i izremontovati.
Remont: Rastaviti motor u delove i oprati svaki deo detaljno, osušiti, podmazati WD40 i razraditi, po potrebi išmirglati neki deo i doraditi, podmazati rotirajuče delove sa grafitnom ili nekom masti. OBVEZNO DOBRO OĆISTITI KOLEKTOR. Kako se troše četkice zapadaju između kolektora rotora i kada te kanale napune do samih bakarnih limova preko kojih četkice trče, pošto je grafit provodan prespaja namotaje rotora i STRUJA JE ENORMNA......
Posle sastavljanja obavezno izmeriti struju kada ventilator radi u praznom hodu bez buke i lomljave..... koja je verovatno otklonjena. Takav motor može da se vrati na mesto.
Ovako retko ko radi većinom se menjaju delovi "novi" sa otpada koji su dobri u najmanju ruku koliko i vaši jer je skinuto sa auta sličnih godina.....
Ja sam pobornik remonta originalnog dela sa auta a ako je stanje katastrofalno menjati ga drugim......
Postaviću i sliku reostata mislim da je kao na tvom autu pa ako nekom pomogne pomoglo je.
https://youtu.be/H7kZB6H0Mq4
https://www.youtube.com/watch?v=MvH__sw8Yhk
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Meni se danas pojavio problem da ne mogu smanjiti brzinu ventilatora u kabini ni na koji način. Na displeju klime pokazuje smanjenje brzine, ali ventilator i dalje vrti na maksimumu. U pitanju pežo 307 1.6 benzin.
-
- _
- Postovi: 58
- Pridružen: 07 Avg 2018, 17:18
- Location: kikinda
- Specialty: automotive
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
Probio tranzistor
-
- gx
- Postovi: 1055
- Pridružen: 22 Sep 2006, 00:00
- Location: BOR SRBIJA
- Contact person: Tiksi
- Specialty: tv-multimedia
Re: Problem sa ventilatorom kabine Pezo 307
A krivac je uglavnom motor, vuce vecu struju.
-
- Slične teme
- Odgovori
- Pregledano
- Zadnji post
-
- 6 Odgovori
- 2658 Pregledano
-
Zadnji post napisao radovi
10 Nov 2017, 21:08
-
- 4 Odgovori
- 5459 Pregledano
-
Zadnji post napisao tonipop
14 Dec 2017, 10:25
-
- 0 Odgovori
- 2104 Pregledano
-
Zadnji post napisao Nikola’93
29 Sep 2021, 18:04
-
-
Renault clio 3, 1,5dci,2007.g.-ne radi ventilator kabine
napisao orion52 » 25 Avg 2019, 21:22 » u Autoelektronika - 7 Odgovori
- 5263 Pregledano
-
Zadnji post napisao orion52
19 Okt 2019, 19:12
-
-
- 1 Odgovori
- 762 Pregledano
-
Zadnji post napisao cubica
06 Feb 2023, 16:01