Renault grande Scenic MKII 1,5dCI ne radi ventilator kabine
Napisan post: 29 Jun 2024, 20:26
AUTO ELEKTRONIKA
VRSTA VOZILA: putnički
PROIZVOĐAČ: Renault
MODEL: Grande Scenic 1,5dCI
GODIŠTE: 2008
****************************
PREDMET SERVISIRANJA: ventilator kabine
OZNAKE:
OZNAKE DODATNE:
****************************
SIMPTOMI:
Moj auto - u toku vožnje na najvećoj brzini prvo usporio,zatim prestao sa radom ventilator kabine,dve sekunde kasnije začulo se PUC - otišao osigurač 40A od ventilatora kabine
PREDUZETE RADNJE:
pokušao da zamenim sa osiguračem 20A.Upalim auto,dam komandu za ventilator,kada pojačam na maksimum izgori osigurač.Zatim pokušao umesto osigurača da stavim tri sijalice od fara paralelno.Kako podižem na prekidaču ventilatora 1,2,3,4 sijalice sve jače svetle,na 4 se i ventilator blago zavrti,sijalice svetle ppunim intenzitetom.Kada stavim original osigurač 40A na prve tri brzine vrlo slabo vrti,a na najjačoj brzini vrti verntilator,tj.cujem ga ali mnogo slabije nego inače,i osigorač nakon 5 sekundi izgori.
Klima je manuelna.Ne znam da li je bitan podatak.Pošto je doći do ventilatora ili reostata solidan posao par pitanja.Pomoći ćete mi makar i sa pogrešnim savjetom pošto je moj auto u pitanju,trebam odvojiti par dana da ga raskupusam...
1.Ako je manuelna klima da li ima ili nema elektronski reostat?
2.Vrlo bitno!!!Ako je elektronski reostat i na njemu izgori N-FET (NAVODNO huf75344g) tranzistor da li strada i osigurač?Ako ne strada osigurač onda mi je vetilator u kratkom spoju.Ako FET tranzistor pravi kratak spoj IZMEDJU + i - onda je logično da ode osigurač.Navodno do reostata dolaze tri žice(plus minus kontrol) a odlaze dve(ventilator).Te ako se prespoje bez reostata žice radiće ventilator,ako je kvar u reostatu.
Naime nigdje niko ne spominje da izgori osigurač,samo menjaju reostat.
Kanali kišnice očišćeni,redovno,nije voda ušla.
Filter klime čist,redovno menjan.
VRSTA VOZILA: putnički
PROIZVOĐAČ: Renault
MODEL: Grande Scenic 1,5dCI
GODIŠTE: 2008
****************************
PREDMET SERVISIRANJA: ventilator kabine
OZNAKE:
OZNAKE DODATNE:
****************************
SIMPTOMI:
Moj auto - u toku vožnje na najvećoj brzini prvo usporio,zatim prestao sa radom ventilator kabine,dve sekunde kasnije začulo se PUC - otišao osigurač 40A od ventilatora kabine
PREDUZETE RADNJE:
pokušao da zamenim sa osiguračem 20A.Upalim auto,dam komandu za ventilator,kada pojačam na maksimum izgori osigurač.Zatim pokušao umesto osigurača da stavim tri sijalice od fara paralelno.Kako podižem na prekidaču ventilatora 1,2,3,4 sijalice sve jače svetle,na 4 se i ventilator blago zavrti,sijalice svetle ppunim intenzitetom.Kada stavim original osigurač 40A na prve tri brzine vrlo slabo vrti,a na najjačoj brzini vrti verntilator,tj.cujem ga ali mnogo slabije nego inače,i osigorač nakon 5 sekundi izgori.
Klima je manuelna.Ne znam da li je bitan podatak.Pošto je doći do ventilatora ili reostata solidan posao par pitanja.Pomoći ćete mi makar i sa pogrešnim savjetom pošto je moj auto u pitanju,trebam odvojiti par dana da ga raskupusam...
1.Ako je manuelna klima da li ima ili nema elektronski reostat?
2.Vrlo bitno!!!Ako je elektronski reostat i na njemu izgori N-FET (NAVODNO huf75344g) tranzistor da li strada i osigurač?Ako ne strada osigurač onda mi je vetilator u kratkom spoju.Ako FET tranzistor pravi kratak spoj IZMEDJU + i - onda je logično da ode osigurač.Navodno do reostata dolaze tri žice(plus minus kontrol) a odlaze dve(ventilator).Te ako se prespoje bez reostata žice radiće ventilator,ako je kvar u reostatu.
Naime nigdje niko ne spominje da izgori osigurač,samo menjaju reostat.
Kanali kišnice očišćeni,redovno,nije voda ušla.
Filter klime čist,redovno menjan.