Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti-RESENO

Ovaj deo foruma je namenjen potrošačima, gde mogu postavljati pitanja vezana za korišćenje aparata ili potražiti informaciju o servisnim centrima. Morate biti registrovani da bi mogli pisati u forumu.
HOME -- SERVISERI -- EXPERT-TEAM

Moderatori: goranfri, nike

Pravila foruma
Morate biti registrovani da bi pisali u forumu. REGISTRACIJA
U slučaju da želite kontaktirati administratora molimo da to učinite na sledećem linku KONTAKT
baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 17 Mar 2017, 23:28

Sve ovo stoji sto kazete ali ovo "Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna." se odnosi na MOJ kupljeni uredjaj a ne na zamenjen!Sve ovo pada u vodu jer moj uredjaj stoji ko zna gde u servisu,a o "saobraznosti" ovog ne znam nista.Mozda je pao sa 10 sprata i preziveo...Ukratko to NIJE ISTI uredjaj koji sam JA KUPIO!

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 17 Mar 2017, 23:35

Slazem se i u pravu ste ali to znaci da treba da produzim rok koji je premasen jos vise i da ispadnem jos veci magarac tudjom greskom,a to ne zelim vise.Ove stvari nisu danas za sutra,vec se ceka po mesec i vise.A da situacija bude gora "ovaj" sam tek dobio nazad,a drugi sa istog racuna se pokvario i moram da ga nosim sutra opet na isto mesto.Ovaj bi nekako i preziveo ali sta da ocekujem i KADA da ocekujem drugi (I KAKAV?) koji sutra reklamiram.Vise nisam pametan uopste....

Korisnikov avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 21341
Pridružio se: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod Stolle » 17 Mar 2017, 23:38

Koliko sam shvatio, a možda nije tako, trebalo je da te obaveste da na primer tvoj uređaj ne može da se popravi i da ti daju drugi, polovan, popravljen, kako god, ali da ti na to treba i da pristaneš ili odbiješ. A možda i to za obaveštenje i pristanak važi samo do 6 meseci? :roll:

Korisnikov avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 21341
Pridružio se: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod Stolle » 17 Mar 2017, 23:42

To za tuđu grešku, na to nemoj ni da računaš. Na žalost, tako stoje stvari kod nas, ne odgovaraju uvek oni koji su krivi, mnoge su stvari nakrivo nasađene i često neka pravda ne može da se istera.
Pre neki dan čitam, čovek godinama sekao drva, ljudi iz katastra mu rekli šta je njegovo, a sad ga tuži rođak da je to bilo njegovo i osudili su ga da mora da mu nadoknadi 600000 din, iako čak i sad ovi iz katastra kažu da su mu tako obeležili. Praktično ni kriv ni dužan, na njega su prebacili tuđu grešku.
Što ne znači i da treba odustati od traženja prava.

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 17 Mar 2017, 23:59

Oni nazalost nisu ni pratili rok reklamacija,prodavac nije ni znao dok ga ja 31.dan nisam zvao da pitam za uredjaj.Niko nije pitao nista,ponajmanje mene,kada su videli da su rokovi promaseni,receno mi je da moj uredjaj stoji jos u skladistu i da nije preuzet,receno je poslace novi-sto bi bilo ok kao naknada za cekanje i premasen rok,a poslali su polovan sto po meni nije u redu.

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 18 Mar 2017, 07:41

Ovo pise ovde:
http://www.sk.rs/2014/04/skds01.html
Zakonska vs. komercijalna garancija

„Ako imate zakonsku zaštitu od dve godine, šta god da se desi sa tim frižiderom, uopšte ne ulazimo u to da li je reč o motoru ili nekoj manje bitnoj kompanenti, on mora da radi dve godine. Ako vi ne možete da ga koristite u skladu sa namenom, to je nesaobraznost i imate pravo da ga zamenite za novi, ili da tražite od trgovca da vam vrati novac[/b]. Kad prođu te dve godine, a postoji komercijalna garancija na tri i pokvari vam se motor, u tom slučaju možete dobiti novu ili popravljenu komponentu, ali nikako i nov frižider. To je osnovna razlika.”

S obzirom da je meni na snazi zakonska garancija NIKO NEMA PRAVO DA ZAMENI uredjaj sa polovnim,vec samo popravku mog uredjaja ili zamenu za NOVI!
A pise i ovo:

Servisi

Nakon što potrošač uloži reklamaciju i navede način na koji želi da se ona reši, trgovac uređaj šalje u ovlašćeni servis distributera ili proizvođača, gde se proverava osnovanost reklamacije.

„Procedura nalaže da mi utvrdimo problem i da, ako je reč o popravci, obavestimo trgovca o tome. S druge strane, ako je roba za zamenu mi izdajemo potvrdu o neispravnosti, a onda dalje lanac razdužuje kupca novom robom ili povraćajem novca,” kaže Srđa Kovačević, direktor ET servisa.

Mnogo je lepo kada se uzmu pare a sada pre isteka garancije svi se sluze raznim sredstvima.
Poslednja izmena od baracuda u 18 Mar 2017, 07:55, izmenjeno samo 2 puta ukupno.

Korisnikov avatar
fanzo
Site Admin
Site Admin
Postovi: 19435
Pridružio se: 02 Avg 2006, 06:41
Location: Bački Petrovac, Srbija
Fiksni telefon: 0038121781575
Specialty: tv-multimedia

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod fanzo » 18 Mar 2017, 07:45

Taj polovan popravljeni će možda i duže raditi od novog istog, jer su mu promenjene komponente koje su kratko trajale.
Verovatno da i tvoj može da se popravi, ali nije stigao na red, čim je tako tekao tok događaja kako si opisao, pa su požurili i dostavili ti drugi, isti uređaj samo da što pre reše tvoj slučaj.
Rok od 30 dana za servisiranje više ne postoji, to sam ti već napisao.
Moj savet ti je da budeš dosadan i uporno ih zoveš da ti reše problem kako treba.
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 18 Mar 2017, 07:50

Ovaj dobijeni je polovan jos nepokvaren sa prasnjavom fabrickom nalepnicom,znaci polovan jos nepopravljan!I on je u zoni crkavanja po meni,samo je pitanje za koliko dugo vremena.Rok za servis me ne interesuje,mene interesuje 30 dana rok koje TRGOVAC ima,a prekoracio ga je.To sta ce servis i prodavac da rade mene ne interesuje!

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 18 Mar 2017, 19:26

Epilog ce za koji dan biti gotov i videcemo a od servisera koji imaju neki ugovor sa nekom firmom molio bih ako neko zna samo odgovor na ovo pitanje:
1.Fanzo kaze da ne postoji rok za resavanje reklamacije - da je to razuman rok (moze da traje pitaj Boga koliko)
2.Trgovci sklapaju ugovor sa servisom da im neki servis vrsi otklanjanje kvarova na reklamacijama
3.Rok trgovca za resavanje reklamacije je 30 dana maksimum.

E sad ono glavno:ako trgovac ima rok od 30 dana da resi reklamaciju,a servisiranje moze da traje neograniceno dugo,sta se desava kada potrosac zakuca na vrata trgovca 30.-tog dana i trazi da mu se resi reklamacija tada,a servis jos nije zavrsio popravku?
Ja da sam trgovac ,uz pretnju potrosaca inspekcijom, morao bih da konsultujem servis,ili ovlascenog distributera da mi posalje novi uredjaj da resim reklamaciju istog momenta jer rizikujem kaznu za sebe i firmu a mozda i otkaz sebi jer se prekoracuje rok,ali bih isto tako otkazao ugovor sa servisnom kucom jer mi pravi dodatne probleme,pa se ovde javlja potencijalni spor izmedju trgovca i servisa,ko je eventualno kriv i ko je zakasnio kada je urucena kazna od trzisne inspekcije,znaci epilog je sud.Iz ovoga imaju dve podvarijante -1.da je ozbiljan servis duzan da u roku od recimo 20 dana duzan da resava reklamacije i ostavi prostora trgovcu da reaguje do 30.tog dana,sto bi bilo ok i
OVO POD 2.da je servis u vlasnistvu distributera uredjaja koji se popravlja sto je najcesce slucaj gde oni na mali broj reklamacija dobro prolaze,ali kada dodje do zamene uredjaja sa novim,posto sami sebi skacu u usta i gube novac,gledaju na svaki nacin da do ovoga ne dodje,gde trpe ili trgovacka kuca koja prodaje njihove uredjaje ili potrosac kao zadna rupa na svirali.Ako moze mali komentar na ovo pa da zavrsavamo polako.

Korisnikov avatar
fanzo
Site Admin
Site Admin
Postovi: 19435
Pridružio se: 02 Avg 2006, 06:41
Location: Bački Petrovac, Srbija
Fiksni telefon: 0038121781575
Specialty: tv-multimedia

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod fanzo » 19 Mar 2017, 12:13

Nisi dobro razumeo sve. Jest i zakonske regulative su zakomplikovali i nisu ništa konkretno rešili... a menjali su ih svake godine od kako postoji ovaj novi zakon o zaštiti potrošača.
Koliko sam ja upoznat, a čitao jesam...... "30 dana" više ne postoji, to su promenili na "razuman rok". Ovo je promenjeno u zakonu pre negde oko (lupam) dve godine.

Sada sam ti u prethodnoj rečenici uprostio, kao bismo se lakše razumeli.

PRE OVOG "RAZUMNOG ROKA" PROCEDURA JE: odgovor na reklamaciju koju si priložio pisanim putem kada si prijavio kvar (prvi dan) i on iznosi 8 DANA.
8 DANA ZNAČI: da je serviser pregledao uređaj (samo pregledao i napravio dijagnozu, ne popravio) i utvrdio da li je fabrički propust (što podleže da se uređaj popravi ili zameni ili vrati novac ili već) ili je greška do kupca ! Do isteka tih 8 dana mora da te pismenim putem obavesti ovome !!!!

Ako je odgovor na tvoju reklamaciju potvrdan, onda teče onaj famozni "razuman rok". (ti sada čekaš dok se ne popravi ili već desi nešto što je zakonom ztačno regulisano, a kolega Stole je citirao zakon).
Ako je odgovor negativan, onda ti možeš samo da se ponovo žališ ili da kontaktiraš tržišnu inspekciju ili da ideš na sud.

**************************
Gledao sam da tekst koji sam napisao što više uprostim.. da se bolje razumemo.
Odgovor na tvoje pitanje koje si i sada postavio, si dobio još u prvom postu-odgovoru. Kolega Cubica ti je dao primer.

******************************
Ako nisam u pravu za ovih "30 dana" ... molim te nađi stavku zakona i citiraj je ovde. Ako nisam u pravu onda su tu stavku od pre dve godine ponovo promenili i ja nisam upoznat sa time.
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva

Korisnikov avatar
fanzo
Site Admin
Site Admin
Postovi: 19435
Pridružio se: 02 Avg 2006, 06:41
Location: Bački Petrovac, Srbija
Fiksni telefon: 0038121781575
Specialty: tv-multimedia

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod fanzo » 19 Mar 2017, 12:17

I nemoj da osuđuješ servisere jer oni svoj posao obave u kratkom roku i cela procedura ne zavisi od njih ! .. a oni što treba da plate izvršenu uslugu (čitaj, oni koji su uzeli novce za robu) zatežu i rastežu i zakidaju kad god mogu .. i gledaju da ne plate ništa ako i to mogu. Čast izuzecima, da ne mislite da su svi takvi.
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva

Korisnikov avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 21341
Pridružio se: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod Stolle » 19 Mar 2017, 17:02

Tih 30 dana ne postoji više, barem koliko ja znam. A postoji taj "razuman rok". I sad tu mislim da inspekcija više ne figuriše, već može samo na sud. A dođe li do toga, stvari su mnogo komplikovanije. Sad sud treba da odredi taj razuman rok i da se problem reši u tom vremenu. Dugačko i široko. :?

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 19 Mar 2017, 17:16

I ja sam serviser samo ne privatno,zato sam i ostavio podatke nepopunjene,jer ovo sto radim i pisem postove oko necega je samo da bih izasao kolegama u susret,oko stvari koje ne znam dovoljno.Servisere cenim ali one koji rade posao marljivo,jer znam kada meni dodje predaja uredjaja sta se sve trazi.A pitali ste me za link,a linkovi su pretragom ograniceni na mesec dana unazad:

Kod: Obeleži sve

http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html

isto pise i ovde

Kod: Obeleži sve

http://www.ceps.rs/media/pdf/ZZP_cir.pdf


Reklamacija i način rešavanja reklamacije

Član 56

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.


Koliko vremenski dugo treba da se zameni kondenzator od 2200µF(ili nesto drugo u mrezi-moj je mrtav),posto su na dva ista kao moj koja sam radio van garancije sa istim simptomom kao moj oni bili uzrok?Ne treba 36 dana za to.I ne slazem se da je zamena sa istim polovnim uredjajem dozvoljena.Ja sam kupovinom vezan za taj uredjaj koji sam dobio i nema niko pravo da ga menja umesto mene pa ni servis.Mogu da ga zamene samo za nov,ili povracaj celog iznosa.
Ako ovde ovako pise molio bih odgovor na prethodno pitanje koje sam postavio,ako je tacno ono sto kazem i sto ovde pise.Koliki bi bio onda rok servisa prema prodavcu,i ko je kriv ako se rok premasi?

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 19 Mar 2017, 17:48

Samo da dodam,ovo gore od dana podnosenja reklamacije,ako prodavac osmi dan prihvati reklamaciju,to ostaje servisu 22 dana(i tu je ukljucena i brza posta ako se salje,vreme preuzimanja iz magacina i sl),tako da je rok za servis po meni 20 dana dan gore dole.I jos ovo,u set top boksu pri kupovinij je ostavljen telefon za reklamacije servisa koji to radi.Po meni ovo je suvisno jer ja kao potrosac sa servisom nemam nista,a otuda i prica sta je starije kokoska ili jaje (citaj trgovac ili servis),i zasto se jedni peru o druge oko krivice.

Korisnikov avatar
fanzo
Site Admin
Site Admin
Postovi: 19435
Pridružio se: 02 Avg 2006, 06:41
Location: Bački Petrovac, Srbija
Fiksni telefon: 0038121781575
Specialty: tv-multimedia

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod fanzo » 19 Mar 2017, 20:08

Molim te da ubuduće ovakve linkove stavljaš u "code" tagove, da izgledaju kao sada gore, ja sam ti promenio.
Ne bih da me posle neko tereti za neka autorska prava, jer na paragraf sajtu traže saglasnost za kopiranje teksta.

Znači da su promenili taj "razuman rok", a evo o čemu sam pisao, dva linka ispod.

Kod: Obeleži sve

http://www.vesti-online.com/Vesti/Tema-dana/115991/Novi-zakon-o-zastiti-potrosaca--na-papiru-obecanja-u-praksi-po-starom

Kod: Obeleži sve

http://www.politika.rs/sr/clanak/166846/Razuman-rok-za-popravku-uredaja-zbunjuje-kupce


Onda je sve jasno. 30 dana je rok za popravku od dana prijave.
Ti kao potrošač sa servisom nemaš ništa, neispravan uređaj prijavljuješ tamo gde si ga kupio. Nekada nije bilo tako.
Svakodnevno usavršavanje je bolje od zakasnelog savršenstva

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti

Postod baracuda » 19 Mar 2017, 21:01

Ovo za "code" tagove nisam znao ,i ovom prilikom Vam se izvinjavam a nisam ni znao da sadrzaj moram da uputim na ime sajta sa koga je potekla informacija na ovakav posebno obelezen nacin.Teme sa "vesti online" i "politika" sto ste objavili su iz 2011.godine,to ste prevideli,postoji datum clanaka.Tema se zavrsava,a dopunicu samo post - epilog svega ovoga za par dana.Hvala svima koji su ucestvovali u debati i veliki pozdrav.

baracuda
_
_
Postovi: 69
Pridružio se: 23 Okt 2010, 21:58
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti-RESENO

Postod baracuda » 20 Mar 2017, 22:04

Epilog-zadnji post:
Reklamacija prvog od 2 set top boksa je trajala 36 dana,31 dan sam zvao da pitam po isteku roka od 30 dana i tek tada su stvari krenule da se resavaju.Prvo mi je receno da moj STB nije preuzet iz magacina,produzen je rok jos 3-4 dana,kada mi je od poslovodje receno da mi salju zadnjeg dana nov uredjaj,a za vreme tog razgovora mi je stigla poruka da je moj STB popravljen.U toku zadnjih par dana mi je otkazao i drugi STB sa istog racuna.Box je poslat na kucnu adresu,ali sam ga otvorio u prodavnici kod poslovodje u prisustvu treceg lica kao svedoka,gde smo ustanovili da je poslat treci tudj,polovan STB,drugog serijskog broja.Nakon ovoga sam trazio povracaj novca za oba jer nisam hteo drugu reklamaciju da sprovodim na ovaj nacin.Posto mi je jedan STB trebao hitno,pristao sam da zadrzim poslat polovni,a da mi se za drugi vrati novac.Posle razgovora sa nadleznima poslovodja je dobio odobrenje da refundira novac za oba,jer sam imao i vise nego dovoljno materijala za trzisnu inspekciju,ali sam odlucio da ipak zadrzim jedan i ne budem toliko bezobziran,a od novca od refundacije sam u drugoj prodavnici kupio drugi.
Ono sto je zanimljivo je reakcija trgovca u drugoj prodavnici kada sam pitao za eventualnu reklamaciju.Od coveka sam dobio jasan i precizan odgovor,ROK ZA REKLAMACIJE 30 DANA,VI DONESETE U PRODAVNICU,MI SALJEMO I KADA JE GOTOVO MI ZOVEMO DA VI PREUZMETE UREDJAJ SA REKLAMACIJE ISTO U PRODAVNICI.Kratko i jasno,samo nazalost u drugoj prodavnici!Ovim je prica zavrsena.Hvala svima jos jednom!
PS:Jedan savet ne kupujte tehnicku robu u prehrambenoj prodavnici,ovo Vam se mozda moze desiti!

Korisnikov avatar
Stolle
Site Admin
Site Admin
Postovi: 21341
Pridružio se: 12 Avg 2006, 23:35
Location: Srbija

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti-RESENO

Postod Stolle » 20 Mar 2017, 23:05

baracuda napisao:PS:Jedan savet ne kupujte tehnicku robu u prehrambenoj prodavnici

To je jedno od osnovnih pravila prilikom kupovine. Dobro da si ipak rešio na kraju.
Slična iskustva su svakodnevna. Bilo kod kupovine, pogotovo online, bilo kod reklamacije ili sa servisiranjem. Uglavnom ne treba odustajati i treba izgurati sve do krajnjeg rešenja.

Korisnikov avatar
cubica
gx
gx
Postovi: 3218
Pridružio se: 15 Nov 2006, 11:23
Location: IVANJICA
Specialty: tv-multimedia

Re: Reklamacije za STB i uredjaje male vrednosti-RESENO

Postod cubica » 22 Mar 2017, 05:04

dobro je da si resio..zao mi se sto se to prelomilo preko tvojih ledja...
cuby
PROSONIC is the best!


Povratak na “POMOĆ KRAJNJIM KORISNICIMA APARATA”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta