
Molim za misljenje kolega u vezi kupovine opreme...
Urednici: goranfri,nike,sim,Honorarac
Pravila foruma
BT-expert info - BTexpert forumi
U naslov teme prvo pisati ime proizvođača, zatim oznake modela bez crtica i razmaka i kratak opis kvara. U post obavezno upisati ID ili EAN oznake sa poleđine aparata u suprotnom tema će biti obrisana.
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
PRILIKOM POSTAVLJANJA PITANJA U VEZI ELEKTRONSKOG MODULA OBAVEZNO POPIŠITE SVE OZNAKE sa ploče i sa nalepnica, dobro bi došla i po koja fotografija.
BT-expert info - BTexpert forumi
U naslov teme prvo pisati ime proizvođača, zatim oznake modela bez crtica i razmaka i kratak opis kvara. U post obavezno upisati ID ili EAN oznake sa poleđine aparata u suprotnom tema će biti obrisana.
Praktikujemo da na kraju opišemo kako smo rešili problem. Zatim zatvorimo temu >UPUTSTVO<
PRILIKOM POSTAVLJANJA PITANJA U VEZI ELEKTRONSKOG MODULA OBAVEZNO POPIŠITE SVE OZNAKE sa ploče i sa nalepnica, dobro bi došla i po koja fotografija.
-
- bela tehnika
- Postovi: 363
- Pridružen: 31 Avg 2010, 12:07
- Location: Čapljina - Ljubuški
- Warranty service: Bosch Siemens Electrolux Zanussi AEG Končar Vivax
- Contact person: ZDRAVKO
Re: Molim za misljenje kolega u vezi kupovine opreme...
Prijatelju ovo moramo okončati rekao si dovoljno razloga da neradiš a iz postova vidim da za to samo tražiš opravdanje.Situacija je složenija nego se može napisati na postovima a ja ću biti malo konkretniji da tu temu zaključimo između nas jer ode daleko a ništa se nemenja.Raditi ko serviser ima i nekih prednosti kao upoznavanje novih ljudi sticanje novih iskustava i mogućnost da u struci zaradiš za neki solidan život.Naš posao je kao na traci izlaze novi uređaji koji su sve noviji i zahtjevniji i ako se isključiš iz nečega teško se vratiti moraš se stalno educirati i sticati nova znanja jer tehnika ide napred.A sad o onom frižideru:dve trećine ljudi neće ni kupiti onaj frižider jer neznam jeli to taj model što se nudi na akciji i kod nas ali je ovde nedavno bilo smjeha u trgovini kupac pita a gde je ovde
kako ću noću uzimati hranu a trgovac kaže šta bi ti za te pare.A što se tiče rada i oni se kvare a servis nedođe posle mjesec dana i stranka zove i nepita koliko košta samo popravi što sam i sam svjedok.Ima i drugih frižidera koje treba raditi koji su skuplje plaćeni i gde stranka oće da plati pedeset i nešto evra bez problema što ćeš i sam uviditi kad dođeš na Bosh,Siemens,Electrolux pa i na Gorenje.Želim ti sve najbolje u životu i radu uz izvinjenje kolegama što su sve ovo proživljavali čitajući moje postove.poz..

BLAGO ONOM KO RANO POLUDI VAS MU VJEK U VESELJU PROĐE
- Miki_R
- _
- Postovi: 120
- Pridružen: 01 Apr 2010, 16:15
- Location: Juzni Banat - Glogonj
- Contact person: Miki Ravnjanski
- Specialty: whitegoods
- Lokacija: https://www.google.rs/maps/place/Servis ... 064,20.527
Re: Molim za misljenje kolega u vezi kupovine opreme...
Slazem se da treba da okoncamo ovu prepisku jer nije iz postova vidljivo da ja ne zelim da radim,ja samo nemam posla zbog ne iskvarenosti iliti postenja...A u zadnjem postu sam samo preneo misljenje 99,99% musterija kojima strada neki od uredjaja koji poseduju...da je bolje i jeftinije da kupe i taj "bez sijalice" za 140e i da budu mirni 3 godine pa da ga bace nego da popravljaju nesto staro sa neizvesnim rokom trajanja za 110e i da im posle ja objasnjavam i drzim predavanja o tome kako je doslo do zamora materijala u cevima i poroznosti i truljenju od svega i svacega...Statistika ovdasnja,jer zivimo u dve razlicite drzave,je da ce 3/3 kupiti taj novi frizider a ne popravljati stari...I na kraju svih krajeva opremu cu kupiti iako je necu isplatiti iz xy razloga,jer volim ovaj posao...Ovde se me gleda kvalitet vec cena kako u radu tako i u kupovini...Zamolio bih Vas da u buduce ne pisemo o promasenim temama vec na konkretno pitanje da se da konkretan odgovor pa makar bio i na "Glupo postavljeno pitanje" ili na nizem nivou u odnosu godine rada...Ovde se jos pere sa masinama Gorenje ps 663,a ako se kupe move one se koriste dok mogu i dok ima garancije i ili se vrati stara mehanicka ili kupi druga...ZDRAVKO T je napisao:Prijatelju ovo moramo okončati rekao si dovoljno razloga da neradiš a iz postova vidim da za to samo tražiš opravdanje.Situacija je složenija nego se može napisati na postovima a ja ću biti malo konkretniji da tu temu zaključimo između nas jer ode daleko a ništa se nemenja.Raditi ko serviser ima i nekih prednosti kao upoznavanje novih ljudi sticanje novih iskustava i mogućnost da u struci zaradiš za neki solidan život.Naš posao je kao na traci izlaze novi uređaji koji su sve noviji i zahtjevniji i ako se isključiš iz nečega teško se vratiti moraš se stalno educirati i sticati nova znanja jer tehnika ide napred.A sad o onom frižideru:dve trećine ljudi neće ni kupiti onaj frižider jer neznam jeli to taj model što se nudi na akciji i kod nas ali je ovde nedavno bilo smjeha u trgovini kupac pita a gde je ovdekako ću noću uzimati hranu a trgovac kaže šta bi ti za te pare.A što se tiče rada i oni se kvare a servis nedođe posle mjesec dana i stranka zove i nepita koliko košta samo popravi što sam i sam svjedok.Ima i drugih frižidera koje treba raditi koji su skuplje plaćeni i gde stranka oće da plati pedeset i nešto evra bez problema što ćeš i sam uviditi kad dođeš na Bosh,Siemens,Electrolux pa i na Gorenje.Želim ti sve najbolje u životu i radu uz izvinjenje kolegama što su sve ovo proživljavali čitajući moje postove.poz..
Ja hocu i zelim da radim kao i Vi tamo ali nazalost ovde je malo drugacija situacija...osim da krenem i kvarim masine,rashladne uredjaje po kucama...

Ps. Mislim da imam jednu ves masinu Elektrolux koju sam dobio na poklon od coveka kome kad je pocela da pravi neki problem kupio novu pa me zvao i poklonio mi za delove a stara je oko 12 godina...Nisam je jos ukljucivao da vidim sta joj fali jer nisam imao vremena,radilo se sa klimama...
Pozdrav Zdravko i nemoj da shvatis nista licno...Samo sam izneo situaciju sa terena...a tema je ionako bila "Sta misle kolege o kupovini opreme i uopste bzvz,poput iskustva iz njihovih sredina i slicno..."
http://www.youtube.com/watch?v=eEIPrVseIVk
-
- bela tehnika
- Postovi: 363
- Pridružen: 31 Avg 2010, 12:07
- Location: Čapljina - Ljubuški
- Warranty service: Bosch Siemens Electrolux Zanussi AEG Končar Vivax
- Contact person: ZDRAVKO
Re: Molim za misljenje kolega u vezi kupovine opreme...
Nisi svjestan svojih prednosti u Beogradu nemožeš da ne zaradiš pare to je toliki grad da nemožeš propasti i to shvati kao istinu.Naše situacije su možda teritorijalno različite ali su mušterije slične jer i ovde nemaju para ali moraš uzeti kao bitan faktor i vrjeme -serviserski posao se razvija vremenom gde god odeš ostane vizitka za tobom ta mušterija je tvoja a njihove preporuke se šire na komšije i njihovu okolinu.Samo napred sa osmjehom uvjek popričaj sa ukućanima ne ulazi u tehničke rasprave kako radi frižider i ono o strujanju plina u frižideru itd.to ostavi za ove forume.Nikad ali pazi nikad ne ogovaraj kolege u stilu ko ti je ovo radijo.Puno sreće i samo napred ako ti šta zatreba imaš i PP.poz...
BLAGO ONOM KO RANO POLUDI VAS MU VJEK U VESELJU PROĐE
-
- Slične teme
- Odgovori
- Pregledano
- Zadnji post
-
- 6 Odgovori
- 1528 Pregledano
-
Zadnji post napisao hagula
11 Jun 2012, 22:36
-
-
frigobox FH1812 objašnjenje u vezi hladjenja - REŠENO
napisao Ivek » 06 Jun 2014, 17:18 » u FRIŽIDERI I ZAMRZIVAČI - 3 Odgovori
- 940 Pregledano
-
Zadnji post napisao Soko
10 Jun 2014, 09:11
-