Stranica: 1/1.

975total A/C leak stop

Napisan post: 31 Okt 2011, 18:36
napisao sfar
Poštovana gospodo serviseri;
vjerojatno ste u svom poslovanju imali situaciju da Vam curi rashladni medij iz sistema a mjesto ispusta Vam nije vidljivo i niste u mogućnosti sanirati ispust.
postoje , sredstva za zatvaranje ispusta radne tvari koje se ubrizgava u sistem zajedno sa radnom tvari.
sredstva se mogu staviti preventivno, da ne bi došlo do curenja, a isto tako služe za efikasno i brzo saniranje isposta u sistemu.
zanima me da li je netko radio sa ovim i ima li kakva iskustva s tim .

Re: 975total A/C leak stop

Napisan post: 31 Okt 2011, 23:49
napisao goranfri
To možda može da bude efikasno u auto hladnjacima za curenje antifriza ali ja lično to nikad ne bih stavio u rashladni sistem.

Re: 975total A/C leak stop

Napisan post: 01 Nov 2011, 04:31
napisao nike
Kad naiđeš na nekog koji je odobren od proizvođača kompresora, javi mi!

Kada pušta, a ne možeš pronaći gdje, bitno je da lokaliziraš gdje je propuštanje. Podijeliš sistem na dva dijela i natlačiš dušikom i čekaš da vidiš gdje pada tlak. Onda taj dio gdje pada ponovo podijeliš na manje cijeline... i sve tako dalje dok ne lokaliziraš.
Ako dušik ne pokazuje dovoljno brzo prijeđi na helij. Dušikova molekula je oko 3 puta veća od helijeva atoma (helij se ne veže u molekule) pa će helij 3 puta prije pokazati i najmanje propuštanje.


Uz dušik ili helij treba koristiti dobru sapunicu, a nije loša Wurthova, a najbolji je BIG BLUE.


U sistemu nema šta raditi ništa drugo osim ulja i rashladnog sredstva i eventualno UV ulja (i na njega treba pripaziti jer je bilo pritužbi na neke).
Ja osobno nikad ne bi stavio čak ni Tawzone.

Re: 975total A/C leak stop

Napisan post: 01 Nov 2011, 12:46
napisao sfar
ok Nike jasno mi je ovo sa traženjem propuštanja , no ako je ta stvar ponuđena i u komercijalnoj je ponudi , pa bože moj ako je netko radio s njom zašto je ne preporučit. ako nije dobra reć ok nevalja ili nije dala tražene rezultate .zato smo mi serviseri ovdje da pomognemo jedni drugima , možda je netko radio s time pa zanima me ima li ko iskustva s time .
slažem se ni ja ne bih baš puno tih stvari stavljao u sistem ,ali valjda je proizvođač sve to ispitao i možda je to ok stvar , pogotovo recimo kod novijih hladnjaka gdje je sve zaliveno u kučište .

Re: 975total A/C leak stop

Napisan post: 01 Nov 2011, 14:40
napisao nike
Zapitaj se na kojem principu ta stvar radi (reakcija sa vlagom).

Šta se desi kad ti dođe u rekuperator? Šta kad sistem ostane bez freona i uđe u njega vlažan zrak? Šta će onda biti sa kompresorom, kapilarom i sl. Ako je začepio rupu, zaćepit će i kapilaru i šta sve još ne kad se stvore uvijeti za to.
4. What if there is moisture in the system? Minimal levels of internal
moisture will lower the performance of sealing work that could be
accomplished. Higher levels can prematurely activate the sealant and
cause formation at areas of moisture concentration such as driers, and
metering devices, resulting in possible restriction and system failure. We
recommend that technicians always adhere to ARI recommended levels of
moisture for AC/R systems.
http://www.cliplight.com/getfile.php?f= ... 20sept.pdf

Ne preporučam koristiti osim ako je to zadnja solucije prije bacanja uređaja. I onda treba napisati jasno na uređaju da je to govno unutra i da ni u kom slučaju se ne rekuperira taj uređaj.

http://www.imcool.com/articles/aircondi ... nts_p2.php

http://www.refrigeration-engineer.com/f ... ak+sealant

http://www.refrigeration-engineer.com/f ... ak+sealant

http://www.refrigeration-engineer.com/f ... ak+sealant

http://www.refrigeration-engineer.com/f ... ak+sealant

Re: 975total A/C leak stop

Napisan post: 01 Nov 2011, 21:33
napisao jujumara
Ne bih nikada to sipao u sistem
:mrgreen:

Re: 975total A/C leak stop

Napisan post: 16 Jan 2012, 09:53
napisao Soko
Takve stvarcice uglavnom stizu iz auto-branse gde klime uglavnom opravljaju priuceni mehanicari(u boljem slucaju) ili vulkanizeri, pomocnici, tehnicki pregledi..... kojima je lako prodati ovakve price. Takvi pocnu sa jednim crevom i manometrom pa kada vide koliko lako je uzeti musteriji 30EUR onda uloze jos neku hiljadu u "svemogucu stanicu" pa imaju pokrice da se proglase "Strucnim servisom" i naplacuju dopunu 70 EUR. U svemu tome im obilno pomazu i trgovci kojima je jedino bitan "turn-over" a niko se nikada ne potrudi da tim ljudima objasni sta je sta i cemu moze a cemu ne moze nesto da posluzi.
Retko ko od tih strucnjaka se potrudi da sazna sta se stvarno deseva u cevima, na kom principu radi "eksplozivni ventil" (da, da, cuo sam i takve nazive) itd. pa im je lako prodati ovakve "magicne" preparate.
Eh, da znate koliko puta su me tzv. kolege pitali na koliko se menja freon jer ostari, potrosi se lolzi Dok o necemu komplikovanijem ne znaju ni da postave pitanje.
Sto je najgore, regularno prodaju pricu i ubedjuju vozace da rade godisnji servis auto-klima. I prolazi im.

U principu, kod auto-klima postoji sansa da ovakve stvari pomognu jer hemijski deluju na zaptivne gumice (o-ring) da se rasire i time naprave bolji spoj. U auto sistemima je curenje najcesce na spojevima kojih ima milion i svi su dihtovani o-ringovima.