Stranica: 1/1.
PROBLEM COMPRESOR ZAMENA :reseno:
Napisan post: 03 Okt 2008, 00:57
napisao djtesla
Pozdrav
Imam dva pregorela kompresora jedan je iz ledomata ice matic oznaka kompresora L40TN sistem punjen sa r22 koji bi se mogao ubaciti kompresor od danfoss proizvodjaca? moze li da se ugradi motor sa gasom r134 i sta je potrebno prepravljati na sistemu ?
drugi kompresor je iz frizidera aspera nb1116z sistem je punjen sa r134 isto me interesuje koji motor moze da se stavi od danfuss proizvodjaca ?
sta bi se desilo ako stavimo slabiji kompresor ili jaci ?? isto tako pitanje i za susac gasa ako se stavi manja gramaza ili ako se stavi veca gramaza sta se desava ??
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 03 Okt 2008, 18:45
napisao JaroslavBires
Po oznaci Aspere 1116, to je kompresor snage 160W, što bi se reklo da ga menja Danfoss FR 7,5GX.

Upotpuni podatke za motorkompresor ledomata, da bi mogao dati adekvatnu zamenu; koliki ti je ledomat (kg/sat leda), i ostale podatke.

Da bi adekvatno i efikasno prepravio uređaj sa plina na drugi plin, pročistio instalaciju od ulja, kapilara?, mora se vrlo pažljivo razmotriti i odabrati zamenski plin, najsličnijih osobina prethodnom...........
Sušač najbolje isti no ne škodi za meru dole a bolje gore! Obrati pažnju na sušače potrebne za 134a-

kapa!
I kompresor može za meru gore!
Što se tiče ledomata ja bi ga uradio na R-22 ponovo i trajaće minimum sladećih 10 godina...

Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 04 Okt 2008, 11:30
napisao djtesla
Podatke motora sam okacio na samom ledomatu nepise koliko leda pravi ledomat je icematic n20lw ima gas r22 0.17kg otprilike bunker za led je 15kg nisam nasao na netu podatke
kod Danfoss FR 7,5GX motora ta oznaka gx sta znaci ?? jer imam i sa oznakom A da li ima veze da li je gx ili a
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 05 Okt 2008, 00:47
napisao JaroslavBires
Znači da je kompresor u izvedbi za plin 134a!
Od ledomata ti je kompresor 4kubika, hlađen ventilatorom, proizvođača ACC iliti bivši Elektroluks, za plin 22!
menja ga Danfoss (pogledaću ujutro).
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 05 Okt 2008, 11:06
napisao JaroslavBires

Nema Danfossa tako male kubikaže (4 cm3) za R 22! Najmanji je 10 kubika!
ACC ima L45TN, košta 132 funte!
Jesi li siguran da je taj plin u originalu u tom ledomatu?
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 06 Okt 2008, 00:12
napisao djtesla
Na zadnjoj stranici pise r22 ima i tablica pise r22 o,17kg i na motoru pise r22
koji pase danfoss sa plinom r134 bar do tih motora je lako doci sta bi trebalo prepravljati na ledomatu ?
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 14 Okt 2008, 12:09
napisao JaroslavBires
Pod jedan, R22 ti je za oko 30% efikasniji od R12 i R134a, kapilara bi trebala najverovatnije da se prilagodi isparenju, (npr da i sa 134 bude -25 ako je sa 22 -25 stepeni)!
Moguće je da bi se sve postiglo sa malo jačim kompresorom!
Bilo bi dobro isprati instalaciju od mineralnog ulja i pripremiti za POE ulje u 134 kompresorima.

Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 23 Okt 2008, 10:50
napisao Nebojsa_Pazova
Ne kapiram, zasto bi u sistem koji je rado na R22 freonu, menjao - stavljao kompresor za rad na R134 !? Dobro je Jaro konstatovao da je R22 efikasniji za ledomate, posto vec imas kapilaru za taj gas, sto bi menjao ! Stavices kompresor jaci, gurace veci pritisak kroz kapilaru koji ti je potreban zbog isparenja, samim tim ce se i skratiti njegov radni vek .....
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 23 Okt 2008, 22:30
napisao djtesla
Pozdrav
Nemogu da nadjem takav kompresor za sistem r22 uglavnom svi drzr kompresore za sisteme r134 na par mesta sam pitao nema kompresora za r22 zato bi menjao na sistem r134
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 25 Okt 2008, 00:00
napisao JaroslavBires
Pokušaj pronaći kompresore za R-404, on ti je po karakteristikama najbliži R-22 i smatra se njegovom ekološkom zamenom! Naravno i dalje ostaje da se sistem propere od mineralnog ulja i spremi za POE ulje u kompresorima namenjenim za rad na plin 404a.

Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 27 Okt 2008, 19:14
napisao Nebojsa_Pazova
Evo , ja malo pronjuskao i nadjoh da, gas R404a menja stari R22, kao i R502 !
Identity Information
Product Name: R 404a
Product Use: Refrigerant. High performance replacement for R22 and R502
Physical/Chemical Characteristics
Appearance: Clear, colorless liquid and vapor
Odor: Faint ethereal odor
Boiling Point: -54°F,-47.8°C
Freezing Point: Not determined
Vapor Pressure (MM Hg/70 F): 182.9
Vapor Density (Air=l): 3.43
Specific Gravity: 1.08
Physical State: Gas at ambient temperatures
Molecular Weight: 120
Chemical Formula: CF3CHF2; CH3CF3; CH2FCF3
Solubility in Water (weight %): Unknown
pH: Neutral
Evaporation Rate: >1
% Volatiles: 100
Flash Point: Not applicable
Preuzeo od proizvodjaca :Tulstar !!!
Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 29 Okt 2008, 00:04
napisao JaroslavBires
Možda mogu da ti nabavim i pošaljem kompresor za plin 404, ako si zainteresovan, javi se!

Re: PROBLEM COMPRESOR ZAMENA
Napisan post: 19 Jul 2009, 23:02
napisao djtesla
Reseno nabavljen elektro luks kompresor l 40tn jedva al se naslo sipan gas r22 0.17kg mereno vagom isparenje -19 povratna cev pocinje da ledi.
Probao sam sa dva motora fr 8.5 i sa jos jednim starim iz zamrzivaca nema oznake verovatno 5-ica nije islo mora motor da ide jako male kubikaze motori se greju jako i dvilja kp 5 ide u blokadu gas je bio r12 moze se namestiti kp5 ali je jajko nestabilan rad. nekako je i radio ali ... nisam probao sa motorima slabijim sa gasom r12 mozda i moze ? uz neke prepravke .