Tu toplinu dobija uglavnom od stijenki cijevi i komponenti u rashladnom sistemu. Ako je ta temperatura niska onda se proces isparavanja vode odvija sporo, pa je potrebno sporije vakuumiranje kako se voda ne bi zaledila zbog naglog vakuumiranja.
I u slučaju da se voda zaledi moguće je da pređe u paru procesom sublimacije http://bs.wikipedia.org/wiki/Sublimacija_(fizika) ali joj je tada potrebna još veće količina topline da promjeni agregatno stanje. Stoga je zagrijavanje sistema dok se vakuumira dobra praksa i pomaže vakuumiranju.
Isto tako trebalo bi za male sisteme koristiti dvostepene vakuum pumpe malog kapaciteta kako bi se vakuumiranje odvijalo što sporije kako bi vlaga imala vremena ispariti. Kod dvostepenih pumpi postoji i "gas balast" ventil koji premosti jedan stepen i koji bi trebalo držati otvorenim od početka vakuumiranja dok pumpa ne postigne oko 2500 mikrona (3,2mbar ili 2,5 torr).
Najbrža procedura je da se nakon varenja i tlačne probe dušikom izvrši trostruka evakuacija.
1.Spusti se tlak dušika u sistemu na 0 bara i vakuumira se do 2500 mikrona (3,2mbar ) sa otvorenim gas balast ventilom.
2.Zatim se razbije vakum dušikom na 0 bara.
3. Ponovimo 1
4. Zatvorimo pumpu i gledamo na vakuum-metru dali tlak vremenom raste sporo ili polako
5.Ako raste brzo, treba provjerit sistem i crijeva na propuštanje. Ako raste umjereno ponoviti 2. Ako raste vrlo polako ili miruje, onda treba zatvoriti "gas balast" ventil i nastaviti vakuumirati do ispod 1000 mikrona (1,3 mbar).
6. Zatvoriti pumpu i ponoviti test vakuum-metrom. Ako raste umjereno ponoviti 2. Ako raste polako nastaviti vakuumirati do krajnjeg vakuuma (oko 500 mikrona).
Za napraviti posao kao pravi majstor treba nam alat.
Za izvesti dehidraciju sistema ispravno, neophodno je imati odgovarajući alat i vršiti proceduru kako treba, i biti u mogućnosti izmjeriti ono što radimo, jer samo tako znamo da smo posao obavili kako treba.
Potreban alat:
+Dvostepena pumpa sposobna za vakuum od 50 mikrona i niže
+Ulje za vakuum pumpe
+Elektronski vakuum-metar +Specijalna crijeva za vakuumiranje (metalna ili od spec. materijala) koja ne propuštaju u podtlaku (za razliku od standardnih crijeva koje koristimo za mjerenje i punjenje)
http://www.appioninc.com/products/hosefeatures.html
http://www.tepse.gr/6F22AFEF.en.aspx
+Ventili za izolaciju vakuum pumpe od sistema (i za vađenje i mijenjanje igala ventila)

+Dušik
Grafikon vremena i tlaka za ocjenu dali ima još vlage u sistemu ili ne:

Za vrijeme vakuumiranja na sistemu nema šta da rade standardna crijeva i manometri jer toliko puštaju da vakuum od 500 mikrona pa čak i 1000 uopće nije moguće postići. Ako baš moraju biti onda trebaju da su napravljena za to kao što su ova:
http://www.appioninc.com/products/mgakitfeatures.html
Ja osobno najčešće koristim pertlovanu bakrenu cijev 6mm za vezu između pumpe i malih sistema i jedan t komad s ventilom za izolaciju pumpe. Na T komad ide direktno vakuum-metar.Ventil je kuglasti na ključ s kapom kakav se stavlja trajno na instalaciju, a kad ga zatvorim radi provjere koliko se diže tlak, skidam cijev prema pumpi i stavljam kapu na ventil da ne bi bilo puštanja i lažne uzbune.
U današnje vrijeme dostupnosti alata neprihvatljivo je da majstor nema vakuum-metar kojim će izmjeriti stanje vakuuma, već umjesto toga radi na osjećaj i vakuumira na vremenskoj bazi, kao ćorava kokoš koja nabada cijeli dan po dvorištu pa jednom možda i ubode crva, a češće smrznuto govno

Što se tiče ulja, ako je vlaga ušla u ulje, nikakvo vakuumiranje neće pomoći, posebne ne kod POE ulja, jedini lijek je zamjena filtara-sušača koliko puta god treba dok se ulje ne isuši.