Rimčev prototip Concept Two mijenja ime u Rimac Nevera koje vrlo dobro oslikava njegovu moć i karakter a ovih se dana predstavlja svijetu kao finalna verzija najmoćnijeg električnog automobila na svijetu.
Isti, "konačno", nakon višegodišnjih dorada i testiranja ulazi u produkcijsku fazu, obavljaju se posljednja homologacijska testiranja kako bi se ishodili potrebni certifikati i dozvole i vrše prezentacije jurilice kako bi se popunila knjiga narudžbi za svega 150 primjeraka koji će ugledati svjetlo dana.
Cijena, prava sitnica, 2 milijuna eura.
Kako država Hrvatska subvencionira kupnju električnih automobila sa oko 9000€, potrebno vam je još samo 1991000€ kako bi ga si priuštili.

Navodim gore u tekstu riječ "konačno", jer su kritičari dečka (Matu Rimca) počeli nazivati prodavačem magle i manipulatorom jer troši državne subvencije, stalno nešto testira i najavljuje a godinama se ne miče dalje od koncepta.
Zaboravljaju pritom da je 90% posla koji Rimac Automobili odrađuju, u malom mjestu pored Zagreba, u stvari proizvodnja raznih komponenti, pogonskih agregata i baterijskih kompleta za velike igrače, a proizvodnja Nevere samo usputni posao, način privlačenja pažnje velikih igrača, prezentiranja svjetskoj javnosti onog što u stvari jesu i što su u stanju učiniti na polju vrhunske tehnologije.
Da li se radi o prodavačima magle ili pak genijalcima koji su dokazali da se i na ovim našim prostorima može uspjeti, vrijeme će pokazati.
S jučerašnje presice u Dubrovniku: