Ne vjerujem da je kompresor ciknuo, još.urke je napisao:
jel ima neko jos neko misljenje?
Danfoss NL6F ima RSIR motor što znači niski okretni moment. To znači da se tlak na usisu i ispuhu mora izjednačiti da bi on startao. Ako je kapilara djelomično ili skroz začepljena, tlak se ne može dovoljno brzo izjednačiti, i motor takvog kompresora ne može se pokrenuti pa vuče struju blokiranog motora (oko 5A nakon 4 sek.) i to okida strujno-termičku zaštitu kompresora.
Neprestano ponavljanje takvog rada dovodi do pregrijavanja i konačno do pregaranja motora. Stoga nemoj ga više pokušavati paliti.
Pregrijavanje dovodi do raspadanja ulja koje postaje kiselo i nagriza izolaciju motora. R134a ima svojstva deterđenta pa taj lak i vosak, koji je nusprodukt raspadanja ulja, polako se ispire i kola sistemom. Dio ostaje u filteru i začeplju je ga, a dio ide u kapilaru i tamo stvara naslage koje se gomilaju najviše na njenom izlazu, zbog naglog pada temperature.
Kako je već rečeno, začepljivanje kapilare može biti uzrokovano lošom praksom majstora koji je radio izmjenjivač i koji za vrijeme varenja nije koristio dušik kao inertni plin koji sprječava pojavu oksidacije na varovima unutar cijevi dok se one vare. Isto tako, sistem je vjerovatno bio predugo otvoren pa je ulje absorbiralo veću količinu vlage u sebe koja je onda zasitila filter sušač, pa postoji i mogućnost da je on začepljen, šta sa vlagom a šta sa voskom i čađi od varenja.
To je rješivo, ali se ne isplati.
Treba kompresor izvaditi iz sistema, promijeniti mu ulje (novo ulje ne smije biti izloženo zraku duže od 10 min od trenutka otvaranja nove konzerve ulja pa do zadnjeg vara na sistemu), kompresor napuniti dušikom na 0,5 bar, izmjeriti otpor izolacije kompresora da se utvrdi stanje motora, izmjeriti kiselost starog ulja, otkinuti staru kapilaru, isprati sistem sa posebnim otapalom za pranje sistema (Rx11 i sl.), postaviti novu kapilaru, i na kraju, pred sam završetak, staviti novi filter sušač za R134a. Sve to se mora variti tako da cijelo vrijeme struji dušik kroz sistem i dijelove koji se vare. Na kraju, treba ga vakuumirati na 400 mikrona vakuuma i napuniti plinom na odgovarajuće pregrijanje.
Tek onda možeš biti siguran da je posao urađen ispravno.
Da ja to radim, to bi te koštalo 200Eur i garancija je dok frižider ne izađe kroz vrata radione. Tvoj dovoz i odvoz.

Moj frižider u kući je koštao 175Eur (Bira) sa 3 godine garancije.
Pa ti vidi jeli ta emotivna vezanost još uvijek tako jaka.